sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Vol-au-vent cu crema de somon afumat


Un alt aperitiv pregatit de craciun a fost vol-au-vent cu crema de somon afumat.
Am facut doamnele "vol-au-vent" din aproape trei pachete de aluat frantuzesc (jumatate dintr-un pachet l-am folosit la altceva)... deci... a fost cererea mare... Reteta cum se fac o gasiti aici, iar crema a fost facuta din ochi, adica am pus ce aveam la indemina...
Ingredientele folosite pentru crema:

  • 150 g somon afumat
  • 200 g brinza philadephia
  • o lingura ulei
  • 2 linguri smintina
  • un castravecior la otet
  • suc de lamiie (fiecare dupa gustul personal)
Punem in mixer toate ingredientele si mixam pina se formeaza o crema omogena. Unde am gresit de nu am putut sa le fac frumoasa... am pus castraveciorul murat care nu s-a sfarimat, era tare de la otet. Cind o sa repet reteta, voi pune in gaurele de la vol-au-vent intii un pic de crema, apoi bucatele minuscule de castravete, apoi din nou crema.
Decorul apartine sotului... va povestisem ca aveam febra peste 38 de grade...
Au fost devorate si de cei mari si de cei mici, o fetita tot minca zicea ca sint pizzette... hi, hi...


26 de comentarii:

  1. Delicioase ! Te pup si la multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca sunt delicioase minunile astea !!!!... ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Complimenti per la ricetta e la bella presentazione. Un grosso abbraccio dall'Italia. A presto

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bune trebuie sa fie!! Noroc ca vin de la un "Ion" si-s ghiftuita, altfel salivam pe aici la greu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de bine poate sa arate...atat de elegante si desigur gustoase.....
    Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Mimmi ! La multi ani, un an nou cit mai bun !!! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Cat ! Au fost ca au disparut repede... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  8. Sara, eu am domnisoara tare mofturoasa si daca a trecut testul copiilor, adica au stat mai mult pe linga platou, inseamna ca sint foarte bune... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  9. Grazie mille, Sabrina ! Grazie anche per la visita, di sicuro ricambio... Buon anno !

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa-ti fie de bine, Alexandrina ! Imi aduc aminte cind eram in tara ca eram mereu in vizite, acum cu atitea sarbatori... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, Petronela ! O seara placuta !!! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata superrr!!
    Fur si eu cateva....
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Alynusa, eu eram in vizita la tine, iar tu la mine... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Parca a venit primavara pe la voi,asa de multe floricele aveti pe masa....!!!!O idee super.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  15. Ca sa recunosc, era cam cald afara la sarbatori, doar acum s-a mai racit un pic si e un vint puternic... Asa ca... semana a primavara... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca a fost cerere mare la cate ai facut!Dragute si bune pentru ca somonul afumat este excelent!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. A fost, dar m-am bucurat ca s-au mincat... Dar tu pe unde umbli, sper ca-i totul bine cu voi, ca pe mine iar ma paste o raceala... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !