miercuri, 9 februarie 2011

Fritelle di cavolfiore


Un fel de snitele de conopida, care pot fi servite ca garnitura. 
Avem nevoie de:
* o conopida micuta
* 200 g faina
* un ou
* piper negru macinat
* patrunjel
* 50 g parmezan ras
* apa
* ulei extravergine de masline


Spalam conopida si o rupem buchetele. O fierbem in apa cu sare timp de circa 7-10 minute. 
Intr-un castronel preparam aluatul. Punem oul un picut zbatut, adaugam faina, parmezanul, piperul macinat si patrunjelul spalat si taiat marunt si incepem sa adaugam apa cite un pic, amestecind incontinuu, pina vom obtine o compozitie densa, ceva in genul unei smintini.  Adaugam in castronel bucatile de conopida si le lasam in compozitie timp de o ora. Intr-o tigaita de prajit infierbintam uleiul (punem multisor, nu trebuie sa ne zgircim) si cu lingura punem bucatile de conopida. Le scoatem dupa ce le-am fript pe ambele parti (le coloram cit de mult vrem, mie imi plac mai blonde), pe hirtie ca sa absoarba uleiul si le servim caldute sau reci. 



2 comentarii:

  1. As putea manca non stop,,,imi place la nebunie,,,,mi-ai dat o idee,am conopida la congelator am sa fac ceva din ea,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela, nu fa toata conopida ca mai am o reteta, delicioasa... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !