duminică, 10 mai 2009

Festa della mama

TANTI AUGURI A TUTTE LE MAMME !


Tanti auguri a te, tanti auguri a te...
tanti auguri alla mamma...
asa mi-a cintat astazi Isabella
e mindra tare de floricelele alese de ea


aceasta e floricica primita de la sot

si nu in ultimul rind surpriza pregatita la gradinita
aici sint eu, cind am intrebat de ce am asa multi dinti,
mi-a raspuns: mami, tu zimbesti...
iar cum Isabella este printesa noastra, normal ca si mami are coroana
iar in cutiuta, o mica poezioara de ziua mamei
si lantisorul cu medalion facut de minutele ei


Multumesc dragii mei, ca-mi faceti viata frumoasa !

5 comentarii:

  1. la multi ani,mamico!ce domnisoara mare si draguta ai!te felicit si eu pt. statutul de MAMICA,cred ca e cel mai maret lucru pe care-l poate dobindi o femeie!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Alison ! La multi ani si tie, mamico !!! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. mamico,diverse premii la mine pe blog te asteapta...alege ce vrei si ia!sunt simpatice foc!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce secretoasa esti!aflu din lume ca azi....e ziua ta...la multi ani,sanatate,fericire,impliniri si multi multi pupici din romanica ta draga!:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Alison, am sa trec sa ridic premiile. Multumesc si de urari, nu sint secretoasa, dar nici laudaroasa... Pupici multi din departari !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !