luni, 5 aprilie 2010

Sarbatori pascale 2010 in imagini


Asa cum v-am obisnuit si de aceasta data, va prezint prinzul nostru din ziua de Paste.
Nu am facut ce mi-am propus, asta pentru ca am lasat totul pentru ajunul pastelui, iar cu o durere groaznica de cap si dinti, adica cu jumatate de cap care nu functiona la capatiatea normala si cu Isabella cu febra aproape 40, m-am chinuit cum am putut si pina la urma a iesit ceva. De fapt, nici pozele nu am fost in stare sa le fac prea bine...

Cam asa arata iepurasul nostru bolnavior.

Aperitive

sunca presata, prosciutto crudo (pulpa de porc cruda, dar preparata intr-un mod de-ti bine sa tot maninci), salam din carne de vita uscata, cascaval afumat, brinza de oaie, mozzarelle mici si masline





rosii uscate conservate in ulei

carciofi conservati in ulei (anghinare)

Primul fel: lasagna cu ragu



o poza facuta repede si nu prea reusita

Felul doi:
friptura de miel cu cartofi noi



Dulciuri:



pufos si care a crescut ca nebunul

si colomba, asta e cumparata ca nu am avut forma sa fac acasa...

oua vopsite, care ar fi trebuit sa fie rosii, dar nu stiu ce au avut cojile de ceapa ca nu s-au colorat, asa ca am improvizat repede cu niste vopsea nu prea naturala

papusele cu ou, in loc de piine, in astea am pus ouale colorate natural, adica doar un pic cu coaja de la ceapa...

Va doresc sarbatori luminate, cu pace, bunastare si mai ales sanatate, ceea ce ne doresc si noua, ca trei nopti de febra, imi ajung...

25 de comentarii:

  1. Vai saracutele de voi imi imaginez cit tia fost da greu sa faci toate bunatatile astea si che frumos ai pregatit masa...complimente si punete cit mai repede pe picioare ca sa mai faci bunatati.Va urez sa va faceti cit mai repede bine...1 pupic dulce si o imbratisare calduroasa...:-D

    RăspundețiȘtergere
  2. insanatosire grabnica....eu recunosc ca anul asta nu am reusit sa fac nimic(decat o prajitura)....din cauza gripei....noroc cu mama mea....careia ii multumesc....ca a avut grija de toate...pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, Novelina pentru urari si complimente. Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Alina si sanatate multa si tie. Tu ai fost mai norocoasa ca mine ca a pregatit totul mamica ta, la mine a fost mai greu ca avea febra Isabella, ca de mine nu mai spun nimic. Pupici si tie si mamei tale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a inviat!Felicitari pentru pregatiri!
    Insanatosire rapida dragelor!Va pup cu drag,mai ales pe cea mica!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Mimi ! Chiar ii dau pupicul Isabellei, ca are nevoie de el. Pupici si tie !

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricum aati avut "ceva" pe masa! Sarbatori Fericite! si insanatosire grabnica!
    Simpatica "nora". Sper ca e bine acum!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi place ce ai pregatit, sunt convinsa ca au fost delicioase toate preparatele. Multa sanatate va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Alexandrina, e mai putin decit programasem, dar a fost suficient. Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gospodina de criza, tu esti si mai simpatica cu "ati avut ceva pe masa"... Multumesc, Isabella se simte mai bine, astept noaptea, sper sa fie prima fara febra. Pupici si sarbatori fericite ü

    RăspundețiȘtergere
  11. Hristos a Inviat! Domnul sa te binecuvinteze pe tine si pe cei dragi!

    sper ca acum te simti mai bine si tu si iepurila!:D ai pregatit multe si apetisante bucate!:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Paste fericit si binecuvantat!

    Sanatate multa, aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Daniela imi pare tare rau ca tu si printesa ta nu va simtiti tocmai bine.sper ca situatia s-a ameliorat.frumos ai aranjat masa de paste.
    Iepurasul a trecut pe la mine si mi-a dat doua premii pe care doresc sa ti le ofer la randul meu.te astept cu drag sa le ridici.pupici si multa,multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  14. Hristos a inviat!
    Trece si Pastele,sper ca a trecut si febra si durerea.
    Multe bunataturi ai pregatit Daniela.

    RăspundețiȘtergere
  15. Hristos a Inviat!
    Sa va faceti cat mai repede sanatoase!
    Multe bunataturi ai mai facut!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, Diamond ! Draguta ca de obice. Iepurila a fost bine pina azi dupa amiaza, acum am luat-o de la capat... of, of... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumim mult, cuscra ! Pupici dulci de la iepurasul mic...

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, Sarah ! Sper sa reusesc vineri sa postez premiile si vreo reteta, ca am ramas restanta... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  19. quante cose buone....bravissima!!
    spero che adesso tu e la tua piccola stiate bene..
    un bacione Enza

    RăspundețiȘtergere
  20. sper ca sunteti mai bine...un premiu si o provocare te asteapta la mine...pupici

    RăspundețiȘtergere
  21. Danutza am trecut doar sa vad ce mai faceti tu si scumpica ta mica.sper ca v-ati insanatosit.pupici si asteptam vesti

    RăspundețiȘtergere
  22. Grazie mille, Enza ! Un caldo abbraccio !

    RăspundețiȘtergere
  23. Mulumesc Sarah, Isabella si-a revenit, eu mai greu,,, adica am cam luat-o de la capat... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !