vineri, 5 noiembrie 2010

Fenicul la cuptor/Finocchi al forno




O garnitura delicioasa, servita alaturi de o feliuta de friptura.

Ingrediente:
* 4 bucati fenicul
* 30 g unt
* 50 g parmezan ras
* pesmet
* sare

Intii curatim, spalam si taiem in doua feniculii. Ii fierbem in apa cu sare timp de 10 minute. Scurgem apa si lasam la racit, dupa care taiem feliute de cca un cm. Intr-o tava topit untul (eu am pus untul in tava si am bagat in cuptor) si intr-un singur strat, punem feliile de fenicul
presaram deasupra parmezanul ras si putin pesmet, bagam tava in cuptorul preincalzit la 200 de grade si lasam timp de 20 de minute.
Vedeti ce frumos s-a colorat unde am presarat pesmetul



am servit portiile calde alaturi de o feliuta de filetto di maiale si pot spune ca m-am indragostit de aceasta garnitura.




2 comentarii:

  1. Putini apreciaza feniculul, dar mie imi place si-l folosesc des in garnituri sau salate. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Al meu barbat mi-a cumparat o ladita si nu-l pot folosi doar la salata, asa ca l-am facut pe post de garnitura si a iesit foarte gustos. Pupici si un sfirsit de saptamina cit mai placut !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !