luni, 16 aprilie 2012

Sarbatori pascale 2012 - in imagini


A trecut pastele catolic, doua zile de gratare (prea multa carne) la rudele sotului, deci bucatarioara mea a suferit ca n-am bucatarit, nimic...
Facusem frumusel o listuta pentru sarbatorile ortodoxe, dar cum am lasat totul pentru ultima zi, adica pentru simbata, mai putin ouale vopsite joi, o nevralgie si o durere de dinti nu m-a lasat sa ma desfasor cit as fi vrut si probabil bine am facut, altfel cine sa manince atit, ca invitati eram doar noi doi si puiutul din dotare...impreuna cu mielutul de plus...


Ca aperitive am servit bunatatile din platoul alaturat






insotite de ardei micuti rotunzi umpluti cu hamsii si capere



 carciofi (anghinare) conservati in ulei

 Totul am servit cu piine impletita, o bunatate pufoasa



 Ca prim fel am servit paste cu sos din carne, poza nu am...

Felul doi, miel la cuptor



La sfirsit, am servit oua rosii si cozonac sub forma de coronita, insotite de un paharut de spumat rosu cu gust de capsune (delicios si asta)... Bineinteles ca nu a lipsit si un paharut de lichior crema de cafea, ca sa ajute la digestie..., o cafea calda, calduta si... oute, oua mai mari, iepurasi toate din ciocolata ...




Simplu si gustos, nu am exagerat, nu ?!

Va doresc in continuare, sarbatori fericite !



18 comentarii:

  1. V-ati rasfatat cu tot felul de bunatati!Frumos puiul din dotare,si mare:)
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Teo ! E domnisorica in toata regula, nu iese din casa pina nu se uita de 10 ori in oglinda... Jaleee... Pupici si de la noi !

      Ștergere
  2. Foarte apetisant meniul. Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, minunat arata totul !
    Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragalasa mica!! Foarte apetisant, totul, mancare cat pentru un intreg batalion :)). V-ati rasfatat nu gluma!!! Pupici! Sarbatori fericite in continuare!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Adela ! Lipseau tortuletele dulci, dar vin la tine si ma infrupt... Pupici si sarbatori fericite !

      Ștergere
  5. Numai bunatati!

    Ce-a crescut Isa... E mare si frumoasa foc! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fata frumoasa ai, sa-ti traiasca. Meniuri apetisante pentru o familie fericita. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ! Sint tare mindra de ea, dar si ea de noi... Vorba sotului, cica seamana cu el... Pupici !

      Ștergere
  7. Numai bunatati aici! Si ai o fetita minunata! Sa va traiasca mare si sanatoasa! pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa va fie de bine Daniela!
    Ai o fetita frumoasa foc!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !