luni, 24 august 2009

Barcute cu piersici caramel

Barcute sau corabioare, numiti-le cum vreti.
Ingrediente:
  • un pachet aluat de foetaj
  • 3 piersici
  • 4 linguri zahar de trestie (sau dupa gust, cit vreti sa fie de dulce)
  • sucul de la 1/2 lamiie
  • 50 ml de apa
    Spalam piersicile si dupa ce le curatim de coaja le taiem in cuburele micute.
Intr-o tigaie antiaderenta, dizolvam la foc cald zaharul impreuna cu apa, adaugam sucul de lamiie
piersicile taiate cuburele

si le lasam pe foc invirtind mereu, pina piersicile incep sa prinda culoarea caramelului.

Cind piersicile s-au racit, intindem aluatul si-l taiem cerculete, dupa care, cu o lingurita punem cite un pic din umplutura
ridicam marginile si le dam forma de barcuta (ale mele au forma de barcute medievale... )
Le asezam in tava pe hirtie de copt si le bagam in cuptorul preincalzit la 200 de grade, pe treapta din mijloc, pentru circa 15 minute.
asa de bronzate erau cind le-am scos din cuptor
Le servim reci, iar daca le mai "motam" si cu o biluta de inghetata, sint si mai delicioase.
Ale mele nu au apucat sa cunoasca gustul inghetatei, pentru ca mi le-a papat un hotoman, care nu avea somn noaptea.

8 comentarii:

  1. arata super bine si denumirea e pe masura, bine ca ai rezolvat si cu aparatul foto pana mi-am gatat si eu concediul :)))) te pup Danuta, am niste premii ptr tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm...super...Am notat la carnetel. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm,zic si eu!ca tare bune tre'sa fie!o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Claudia, vin acusica sa ridic premiile. Eu mi-am gatat concediul, dar fara aparat, acum sint o fericita, dar nu i-am putut face printesei poze cum se balacea in mare. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuscra, bine c-am aflat ca ai carnetel, asa cind ramin in pana de idei, strig la tine. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Alison, adica Iasul e cu mmm, hi, hi... Pupici si o seara buna si voua !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata. Leao premiul de la mine nu-l vrei , nici tu nici cuscra-ta :(((( Pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Miki, scuze, dar n-a fost cu intentie... ma duc sa caut sa vad unde ai scris sa ridic premiul... Pupici ! Vin imediat sa-mi iau coronita...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !