joi, 9 februarie 2012

Rulada cu gem de piersici


Astazi am avut invitati la masa... da, doi prichindei colegi de-ai Isabellei. Si in afara de meniul construit de domnisoara din dotare, a trebuit sa fac si ceva dulce pe placul celor mici dar si al celor mari. Asa ca ieri am comis aceasta rulada foarte frageda si irezistibil de gustoasa. 
Ingrediente: 

  • 3 oua
  • 120 g faina
  • 120 g zahar
  • 60 g ulei de porumb (poate fi folosit oricare tip)
  • un praf de sare
  • un pliculet de zahar vanilat
  • 8 g praf de copt
  • gem de piersici pentru umplut
  • ciocolata si zahar praf pentru decorat
Am zbatut intii bine de tot, zaharul si zaharul vanilat impreuna cu ouale, pina ce acestea din urma s-au deschis la culoare, apoi am adaugat uleiul si am mixat in continuare. Am adaugat cite un pic din faina cernuta impreuna cu praful de copt, iar aproape de sfirsit am adaugat sarea. 
In tava de la aragaz tapetata cu hirtie de copt, am rasturnat compozitia si am bagat blatul in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 15 minute. 
Am lasat sa se raceasca un pic asa pe hirtia de copt, am pus din abundenta gem de piersici, am rulat incet cu ajutorul hirtiei (deci nu cu tot cu hirtie, aceasta o eliminam pe masura ce rulam), am impachetat intr-o coala de aluminiu/staniol... spuneti cum vreti si l-am lasat asa pina dimineata, cind l-am taiat felii destul de grosute (10-12 buc), am decorat cu ciocolata topit in baie de aburi si am presarat zahar praf.
Rapida, frageda, dar mai ales, delicioasa...
Va poftesc sa serviti, ca sa va convingeti !




41 de comentarii:

  1. yummi, fur si eu o feliuta:) pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela, asta e, trebuie sa facem pe plac fetelor noastre :)) si a mea tot a doua zi vine cu o colega de invata impreuna, adica o zi merge ea si o zi vine fetita, si intodeauna trebuie sa le fac pe plac :)) Iar rulada ce sa mai zic cu ea am crescut, e o bunatate!! Prezentare de nota 10!! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Adela ! Cind am vazut cit de fericita era cu micutii ei prieteni, e imposibil sa nu facem pe placul lor, doar ca sa le vedem fata iluminata de bucurie... Pupici !

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mie-mi spui, care_mi degustat-o... cred ca trebuie sa o refac cit de curind... pupici !

      Ștergere
  4. un'altra golosa dolcezza...bravissima!!
    bacini

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte pufoasa, cred ca prichindeii au apreciat-o foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si prichindeii, dar si eu cu sotul... Numai cind ma gindesc, mi se face pofta de o feliuta... Pupici !

      Ștergere
  6. Vin si eu la masa..,
    dar vreau rulada la desert..
    Arata superrr!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. O prajitura de nota 10.Pot sa fur o bucatica?O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. vai cat de pufoasa si buna pare! Daniela, te invit la un concurs la mine pe blog: http://kadiasfood.wordpress.com/2012/02/05/cupcake-concurs/

    RăspundețiȘtergere
  9. suna bine, arata bine! e cu gem de piersici!un deliciu pufos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Andreea ! Suna bine, arata bine, deosebit de frageda si cu gem home made... Pupici !!

      Ștergere
  10. Iubesc ruladele:X!!!!!Si daca sunt cu gem...e si mai bine.Delicioasa, pufoasa si gustoasa!!!!Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai facusem cam de mult timp, dar asta cred ca o refac cit de curind... Pupici !

      Ștergere
  11. ce bune sunt ruladele, mai ales cu gem...imi aduc aminte de copilarie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac si cu crema, doar ca trebuie sa consum din multele borcane cu gemuri...

      Ștergere
  12. Ador gemul de piersici si pe paine dar intr-o rulada:)Pup fetele!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat de bine arata!Cred ca a fost foarte buna.
    Imi plac ruladele cu gem!Super mult imi place rulada ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost buna, ca ieri au cerut bisss, adica am refacut rulada, e prea frageda si delicioasa... Pupici si o duminica placuta !

      Ștergere
  14. Nu am mai papat rulada cu gem de multa vreme !!!!Mi-e dor !!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sigur s-a dus de mult.
    Asa ca nu mai sper sa gust si eu ceva. Imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a dus, dar am refacut-o ieri cu gem de smochine... hmmm, delicioasa si cu asta... Pupici !

      Ștergere
  16. Un deliciu cu gem de piersici!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu am ajuns tarziu. La cat de pufoasa arata, cred ca a disparut repede din farfurie. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu... am facut din nou, asa ca te servesc cu mare placere... si da, e pufoasa tare... adica pot minca si piticii fara dintisori... Pupici si o saptamina minunata !

      Ștergere
  18. yami,rulada asta o ador!!!!Imi aduce aminte de copilarie!!!Pupiciei!!

    RăspundețiȘtergere
  19. pufoasa si galbioara, pare foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte buna si pufoasa... pina acum am facut-o de vreo 4 ori, pina am spus pas... Dar ramine dulcele preferat in caz de urgenta... Pupici !

      Ștergere
  20. Iar ai scos bunatatea asta la lumina? Sea-mi spui cand mai faci cu dulceata de smochine.Dau o fuga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prea buna si frumoasa, ca sa o tin ascunsa in casa... hi, hi... Prima reteta cu smochine ti-o dedic si te strig... Pupici !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !