duminică, 7 august 2011

Fursecuri cu cocos


 Asta e reteta cu care va delectez astazi... inainte de plecarea la mare...
Dedic aceste fursecuri, iubitorilor si viitorilor iubitori ai nucii de cocos (asta ca sa nu iasa cocos de pus in bors...)
Ingredientele necesare:
  • 2 oua
  • 180 g faina de cocos
  • 50 g faina
  • 170 g zahar
  • un pachetel zahar vanilat
  • un virf de cutit de sare
  • 2 g praf de copt
  • pentru umplutura cirese sau visine din sirop
Intr-un castron, mixam bine ouale impreuna cu zaharul si zaharul vanilat, pina cond vom obtine o compozitie deschisa la culoare si spumoasa (pufoasa...
Adaugam apoi faina de cocos si faina normala si amestecam bine ingredientele, iar la sfirsit adaugam sarea si praful de copt.
Cu ajutorul unei lingurite luam cite un pic din aluatul respectiv si formam multe bilute (eu le-am cintarit si le-am facut in jur de 20 g una), in centrul bilei putem cite o cireasa/visina, ale mele erau cirese negre din dulceata.
Trecem bilutele prin nuca de cocos (eu am omis pasajul respectiv) si le asezam in tava cuptorului pe hirtie de copt, le strivim un picut (nu exagerati, da ??? !!!) si dam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de cca 15 minute (doar cit sa se bronzeze un pic). Daca dorim, cind sint reci, putem presara un pic de zahar vanilat (eu nu, pentru ca erau destul de dulci).
Sint mult mai bune si mai gustoase, daca le servim a doua zi ...


Doresc o duminica minunata tuturor celor care ma viziteaza si-mi doresc si va doresc, vacanta placuta !!!

22 de comentarii:

  1. Wow,ce super arata!
    o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca tu si cu nuca de cocos ati facut minuni cu fursecurile alea!Te puuup,Daniela!

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplesmente maravilhosos, amei essa receita e vou traduzi-la e leva-la comigo. beijinhos e um lindo domingo

    RăspundețiȘtergere
  4. O vacanta minunata si relaxanta....mi-a placut chestia cu cocosul si cu borsul...m-am amuzat teribil...nu m-am gandit niciodata!
    Timp frumos si apa limpede!!!
    La care mare te delectezi?
    Te-am pupicit!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. ..spirito internazionale in cucina!
    Complimenti!
    Buon Pomeriggio!
    Francesca di SingerFood & Chiccherie

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm.. ce bine arata!! si ce frumos ti-au crescut! eu mi-am terminat portia de fursecuri... dar dau o negresa pe un fursec ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. bune,arata bine in interior,vacanta placuta

    RăspundețiȘtergere
  8. Buoni questi biscotti al cocco, mi piacciono molto!!!
    Ti seguo e se ti fa piacere passa a trovarmi.
    A presto

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos arata. Cand zici faina de cocos te referi la fulgi de cocos care sunt si pe la noi, sau exista si faina de cocos? Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Grazie, Mary !
    @ Multumesc, Alynussa... a mai trecut o duminica pina am raspus la mesaj...
    @ Teo, minunea a fost cind le_am papat... mai mult eu, ca odrasla nu anti... dulciuri cu nuca de cocos...

    RăspundețiȘtergere
  11. Suely Peres, obrigada por visitar e espero conseguir seu prato...

    RăspundețiȘtergere
  12. Petronela, mai pe moldoveneste cucos, dar aveam o vecina care se chema asa si spunea tot timpul cocos, cu un accent de-ti venea sa-l faci cu bors... glumesc bineinteles... La mare am fost (adica s-a terminat vacanta) pe linga Roma, cazati la casuta noastra... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. SingerFood e Chiccherie, grazie per la visita !

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Multumesc, Flory ! Pupici !!!
    @ Antonina, trebuie sa te vizitez sa vad ce-ai mai facut, ca sigur negresa nu mai ai... Pupici !
    @ Multumesc, Ina ! Deja s-a terminat vacanta... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Sara e nuca de cocos rasa, cum se gaseste si in tara. Pupici !
    @ Multumesc pentru vizita, Carucioare !

    RăspundețiȘtergere
  16. Daniela, trebuie sa-ti spun ca de 3 zile iti "studiez" blogul, felicitari, foarte frumos, iar retetele foarte clar si bine prezentate. Mult succes in continuare

    p.s. de unde exact din Calabria? ca am si eu "neamuri" pe-acolo :D
    daca se poate spune bineinteles

    anonim semnat Mirush

    RăspundețiȘtergere
  17. Mirush, multumesc de vizita si de complimente... Sper sa-ti placa retetele si sa incerci din ele. Sotul e din San Giorgio Morgeto, iar daca ai rude acolo, poate ne vedem vara ca noi mergem la mare in zona... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !