marți, 27 septembrie 2011

Fundite cu gem de piersici


Aveti copii ?! eu da... Va aduceti aminte de bombonele pe care le puneam in bradut cind eram mici ??? (poate se mai pun si acum, dar aici n-am vazut) , atunci preparati ceva rapid si pe gustul plozilor din dotare (garantez ca au avut succes si la colegele de la scoala)... adica bisss...

Aveti nevoie doar de citeva ingrediente:

  • un pachet aluat frantuzesc (de preferat proaspat... al meu a fost de la congelator si nu prea mi-a placut cum s-a "umflat in pene"
  • gem de piersici 
  • 3-4 biscuiti uscati
Preincalzim cuptorul la 180 de grade, intindem foaia de aluat pe masa, taiem cu ruleta dreptunghiuri, umplem cu gem de piersici (fiecare pune ce vrea) in care am dat prin razatoare biscuitii ca sa nu iasa compozitia din fundite, invirtim frumos aluatul iar capetele le rasucim exact ca la bomboane... una intr-o parte, iar cealalta in cealalta parte, ati priceput da ?! Daca nu, va povestesc altadata, ca acum mi-e somn...


Puteti sa rasuciti capetele,  mai mult decit am facut eu in poza de mai sus...
Dati tava la cuptor (preincalzit la 180 de grade) si lasati cit doriti si cit potfiti sa le vedeti de rumenite...
Voila... funditele sint gata, daca doriti puteti sa presarati un pic de zahar praf... , ca si cum ar fi nins peste ele...


34 de comentarii:

  1. Ce dragute sunt funditele tale, sigur i-ar place si puiului meu. Cred ca merg si cu un aluat de cornulete ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur merg cu aluat de cornulete, dar eu le-am facut repede ca trebuia sa iau motzata de la scoala...

    RăspundețiȘtergere
  3. Simple si buuuune,sa fi vazut tu azi bucataria mea,Adelina cu o colega voiau sa faca ceva dulce si au ales sa faca craffen cu dulceata...au combinat un dezastru si...a trebuit sa fac craffen cu dulceata nu altceva!!!Spune si tu,vezi poftele se aseamana...
    Te pup si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faceti fetelor!In afara de funditele astea frumoase!Mi-a fost dor de voi!Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi place ca sunt rapide! Si cu siguranta sunt delicioase! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. buna dimineata,Daniela,
    frumoase fundite ai facut,buna ideie,chiar ma gandesc cu ce sa umplu funditele,rapid si dragalas

    RăspundețiȘtergere
  7. Petronela, eu deocamdata nu prea risc sa o las pe Isabella, desi isi mai baga minutele cind fac eu, imi imaginez doar "dezastrul" din bucataria ta... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  8. Teo, multumim de intrebare... invatam ca sintem la scoala, iar cum toamna e lunga si frumoasa, profitam de timp, adica mai mult pe afara decit in casa... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. daca sunt si rapide si gustoase...ce sa mai perfecte pentru orice ocazie!!Like,like!felicitari!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Danutzule, nu prea le-am dat de gust, ca au fost adjudecate de domnisoara... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ina, poti sa le faci si in varianta sarata, le umpli cu brinzica, cu ce vrei tu... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc, Mihaela ! Cred ca sint bune la petreceri cu pitici dar si cu mamici, tatici... Pupici si o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat sunt de frumoase!!! si gem de piersici.. deja imi ploua in gura! o bunatate, ce mai! pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Antonina, te-as servi... dar nu mai e... hi. hi,... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  15. DiaMar, ar fi iesit mai frumoase, daca era aluatul proaspat, nu congelat... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. rapid si delicios.doar ca la mine aluat frantuzesc se gaseste greu si are un gust ciudat de bicarbonat de amoniu,stii tu ce vreau sa zic:)) deci nu-mi raman alternative decat sa-l fac in casa.pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. ce sa mai zic? M-ai lasat fara cuvinte, pt ca arata foarte foarte bine! Pup

    RăspundețiȘtergere
  18. Bombonele nu mi-a trecut prin cap sa testez, altfel m-am jucat o gramada cu aluatul frantuzesc: buzunarase, saratele, cornulete, boccelute… Dar tare frumos arata "bombonele". Imi place aluatul, mai ales daca e gata preparat ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Sarah, am sa fac si eu in casa, dar mai la iarna, ca acolo e un pic de munca... Aici se gaseste si e foarte bun... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc, Kadia ! Cu aluatul frantuzesc ne putem juca... tura asta a fost a "bombonelelor"... Pupici si multumesc de vizita !

    RăspundețiȘtergere
  21. uuuu che delizia complimenti!!ti seguo anch'io a presto

    RăspundețiȘtergere
  22. Grazie mille, Tina ! Ciao e buona serata !!!

    RăspundețiȘtergere
  23. un dolcino golosissimo....bravissima Daniela!!
    un bacio

    RăspundețiȘtergere
  24. cred ca au fost delicioase .... si merg in atatea combinatii ;) ....

    RăspundețiȘtergere
  25. Catkitchen, au fost, dar eu nu prea am avut trecere, ca erau deja adjudecate de printesa... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Che bontà da mangiare con il caffè, scometto che non ti è rimasto nemmeno uno ;D
    Buona domenica

    RăspundețiȘtergere
  27. Alex, solo li ho assaggiati ... di sicuro sono buon vicino al caffè ! Baci e buona settimana !!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce faina ideea cu bombonele!! Trebuie sa le fac si eu cu Tudor, dar ma gandesc la un aluat, ca-mi place sa-l framant eu ;-)) puup

    RăspundețiȘtergere
  29. Liana, sigur sint mai bune bombonelele cu aluat facut in casa, dar eu aveam un pachet de aluat in frigider si m-am dat la el... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !