duminică, 17 octombrie 2010

Caracatita cu piure de cartofi


Cam urita individa in cauza si ma ia cu tremurici, doar cind pronunt cuvintul caracatita, brrr...

Ingredientele folosite de mine:
* o caracatita de 1.300 g
* o ceapa mare rosie
* piure de cartofi
* ulei de masline

Am spalat sub jet de apa rece animalutul in cauza, am taiat ceapa fideluta si am pus-o intr-o cratita incapatoare, am asezat caracatita deasupra si am pus vasul pe aragaz la foc mic.
Atentie, nu punem sare, ulei sau apa, pentru ca se coace in sucul lasat de caracatita



Acoperim cratita cu un capac si lasam cum am zis, la foc mic, timp de 2 ore intorcind din cind in cind, caracatita pe ambele parti.
Vedeti ca dupa ce s-a infierbintat bine, automat lasa apa.
Cind vedem ca sosul de ceapa s-a ingrosat, scoatem caracatita intr-o farfurie si o lasam un pic la racit



Intre timp, preparam piureul de cartofi, fiecare dupa “modelul propriu”

Taiem tentaculele caracatitei, apoi restul feliute, asezam pe farfurii, deasupra punem un pic din sosul de ceapa, asezam si piureul in mijloc, turnam peste el un firicel de ulei si servim repede, ca-i prea gustos ca sa reziste mult in farfurii.
Pofta buna !


10 comentarii:

  1. Mancarea mea preferata,sant innebunita dupa fructe de mare,peste in general!i-mi ploua in gura de pofta!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela, eu as fi in stare sa maninc si noaptea "ciudatenii" din astea. Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciao Daniela, il polipo preparato così dev'essere molto saporito e rustico!!! brava!!! un bacio :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ihhh...si chiar ai mancat dihania? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate, "ciudateniile" sunt foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela ,arata bine papica ta ...mai ca m-as incumeta la o portie,desii nu am mancat niciodata caracatita ,sotul zice ca e tare gustoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Grazie per la visita, Luciana ! Un bacione !

    RăspundețiȘtergere
  8. Cuscra, dihanie din asta as minca mai des, dar costa al naibii de mult...

    RăspundețiȘtergere
  9. E adevarat Miki, daca ar costa mai putin, cred ca as renunta repede la carne de porc, vita si puiut...

    RăspundețiȘtergere
  10. Lissa, eu zic sa-ti asculti sotul, nu stii ce bunatate ai pierdut daca nu ai mincat pina acum.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !