marți, 29 martie 2011

Cupcakes cu visine




Din nou am facut ceva dulce pentru domnisoara, chiar daca nu le-am gustat, Isabella a dat verdictul "sono buonissime, mamma ! ci sono ancora ???"
 Ingrediente pentru 6 bucati: 
* 125 g faina 
* 100 g zahar 
* un ou 
* 90 ml lapte 
* 45 g unt 
* un pachetel zahar vanilat 
* 8 g praf de copt 
* 2 linguri sirop de visine 
* 10-12 visine

Intii de toate topim untul, adaugam peste el laptele, oul si siropul de visine si mixam un pic ingredientele. Amestecam faina cernuta impreuna cu praful de copt, zaharul vanilat si zaharul si le adaugam cite un pic peste compozitia lichida. Mixam timp de citeva minute ingredientele, adaugam visinele taiate in jumatate sau bucatele, apoi cu lingura umplem formele de cupcakes. Preincalzim cuptorul la 180 de grade si bagam tava in cuptor timp de cca 20 de minute (facem o proba cu scobitoarea ca sa nu se usuce prea tare). 
Dupa ce le-am scos din cuptor, lasam sa se raceasca, le scoatem din forme si daca dorim putem sa le punem un mot de frisca si o visina (eu am sarit faza asta, pentru ca le-am facut ca sa-i duc Isabellei la gradinita inainte de a o duce la gimnastica, deci... cu frisca sint bune si aratoase, daca le servim acasa). Le-am decorat cu bombonele de toate culorile, un pic de zahar praf si... voilà... asta e reteta... sint foarte, foarte fragede, rapid si usor de facut. O poza cu briosele fara zahar praf 


 si o poza cu toata familia in lumina soarelui...



18 comentarii:

  1. mmmmmmmmm....mi prendi per la gola!!!! baci!

    RăspundețiȘtergere
  2. ci sono ancora Daniela anche per me?:)
    foarte frumoase,bune si apetisante,complimente!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Grazie, Federica ! Un bacione e buona serata !

    RăspundețiȘtergere
  4. Craita, in privinta asta sint un pic exagerata... as fi in stare sa cumpar tot felul de forme, ca sa nu spun ca am doua care inca nu le-am folosit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicole, te poftesc sa servesti... sint, ca eu nu maninc saptamina asta... asa ca, doar Isabella sta ca o pisica pe linga ele... si incearca cu labuta... Pupici si-o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce forme frumoase ai! Vreau si eu! :))
    Si as mai vrea sa pape si ai mei prajiturele cu fructe.

    RăspundețiȘtergere
  7. Super arata,,,,,si cu visine,,,yamiii,,,,,bravo tie ca te poti abtine sa nu gusti,,,,eu nu,,,pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cuscra, pune mai putine fructe si baga in prajiturele, le tai marunt, marunt si vor minca... Si nor'ta e cam antifructe... Daca mai gasesc forme in oferta ... iti cumpar de aici...

    RăspundețiȘtergere
  9. Mirela, ma abtin ca n-am incotro... o saptamina fara, nu mor... ca recuperez cind incep sa maninc... hi, hi... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. Astazi NU ca-i miercuri dar maine...Zilele astea mi-am cam facut de cap,asa ca cu scuza ca-i miercuri imi "bucur"colesterolul...Pupicei!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Petronela, iti pastrez pentru miine... lasa colesterolul... il hranesti cu salate (verdura) si-o tira de gimnastica... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  12. Si noi suntem fan briose! Foarte frumoase ale tale! Ai un premiu la mine ! te astept!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc pentru premiu, Gaby ! Am sa-mi fac timp sa trec sa-l ridic... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !