joi, 7 octombrie 2010

Torta alla frutta



Initial am vrut sa fac prajitura doar cu smochine, dar cum erau doar vreo patru smochine mature in copac, am adaugat pere.
Ingrediente:
  • 150 g unt
  • 120 zahar
  • 4 oua
  • 50 ml lapte
  • 250 g faina
  • 8 g praf de copt
  • un pic de sare
  • 3 pere
  • o smochina
Amestecam intii untul topit dar rece impreuna cu zaharul, dupa care adaugam ouale (atentie, toate ingredientele trebuie sa fie la temperatura camerei !!!) si zbatem bine pina vedem ca s-a topit zaharul, adaugam laptele, cite putin din faina cernuta impreuna  impreuna cu praful de copt si sarea sa nu faca, cocoloase...tapetam o tava cu hirtie de copt, turnam toata compozitia iar deasupra  punem feliute de para (perele trebuiesc curatate de coaja si simburi), in mijloc am pus feliute de smochina (curatata de coaja), vedeti ca am obtinut o prajitura floarea soarelui


Bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 25-30 minute, bineinteles ca facem o proba cu scobitoarea ca sa nu fie nici cruda, nici prea coapta... lasam la racit iar dupa aceea scoatem din tava si pudram cu zahar. Pofta buna !!!

8 comentarii:

  1. Foarte bine arata! Si cred ca e fff gustoasa.
    Acum ma apuc si eu sa fac ceva dulce, ca umbland pe la toate blogurile, mi s-a facut o pofta....! Mama, mama.

    RăspundețiȘtergere
  2. E buonissima, Mary ! Doveva essere con i fichi, ma non bastavano...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Mari ! Si eu patesc deseori ca tine, ma uit pe la retetele de pe bloguri, mai prin cartile mele de bucate si pina la urma nu rezist tentatiei, sa nu fac ceva dulce... Pupici si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Anca ! O duminica placuta iti doresc !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !