miercuri, 21 martie 2012

Sushi


Reteta e de la brinzica philadelphia, iar ingredientele sint urmatoarele:

  • 4 foi de varza
  • 100 g orez
  • 100 g somon afumat
  • brinza philadelphia un pachetel
  • sare
  • sos de soia
Fierbem al dente orezul in 300 ml apa cu un pic de sare, la foc mijlociu, pina va fi absorbita toata apa. Atentie, amestecati des sa nu se lipeasca. Eliminam partea mai tare a foilor de varza si intr-un alt vas cu apa si un pic de sare, cind apa da in clocot, fierbem foile de varza timp de citeva secunde. Le rasturnam intr-un vas cu apa rece, sau in chiuveta cu apa rece, le scurgem de apa, si cu servetele le tamponam bine, pina se usuca apa. 
Acum trecem la asamblare. Luam o foaie de varza, punem orezul pe care l-am impartit in patru parti egale, il netezim frumos cu miinile umede (chiar ude bine, daca e nevoie le mai umezim), punem un strat de somon afumat si un bastonas de brinza (eu am pus brinza si am rotolat intii somonul cu brinza, apoi l-am pus peste orez), rulam bine foaia de varza cu tot cu orez, invelim (separat, cele patru "salamioare") in folie alimentara si le lasam la frigider cca 30 de minute.
Scoatem din frigider, eliminam folia alimentara si taiem rondele, asezam pe platou si acompaniem cu sos de soia.
Pofta buna !


40 de comentarii:

  1. Hm ce bine arata, prima venita , prima servita!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma che bella idea! Un finto sushi :))) mi piace...segno e copio ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mary, la mia amica, dice che gusto e uguale a quello vero... Io non ho mangiato mai...

      Ștergere
  3. N-am incercat pentru ca am avut impresia ca nu as putea taia bine salamioarele!Nu se strica?
    Daniela,tu trebuie sa schimbi in blogroll adresa mea care e www.teobucatar.roPupici fetelor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se strica salamioarele la taiat, pentru ca am umezit de citeva ori miinile cind am pus orezul, iar la frigider la rece, s-au intarit... Am schimbat adresa ta, chiar si acum, am sters-o pe cea veche si am pus adresa noua, dar tot nu s-a schimbat nimic. Vezi daca mai are cineva aceeasi problema ca mine... Mai este Alinutzika, care tot posteaza si nu actualizeaza din decembrie... Pupici si de la noi !

      Ștergere
  4. Un sushi foarte interesant! Ti-a iesit super bine! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am mincat din cel adevarat, dar vecina mea a zis ca e la fel gustul, iar copiii l-au mincat... Pupici !

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. He, he... si eu, dar astea le-am servit duminica, deja le duc dorul...

      Ștergere
  6. Mersi Daniela!Pe unde ai un e-mail ca nu vad sa mai vb:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Grazie, Fullina per la visita ! Ricambio con piacere... buona serata !

      Ștergere
  8. Uite ca mi-ai luat-o inainte !!! Tot am zis ca fac si eu si nu am mai apucat !! Arata tare bine !! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmm ai dat norisorii pe varza!;) Si cand ma gandesc ca am un pachet de nori in frigider, cred ca deja expirat ;) Puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa norisorii mami, ca varza e mai sanatoasa... si nici nu expira repede... hi, hi... Pupici !

      Ștergere
  10. che bella idea ,
    sei stata proprio brava!!
    baci

    RăspundețiȘtergere
  11. O reteta ingenioasa!!Arata tare bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai la indemina oricui de facut cu frunze de varza, ca minunile chinezesti prefer sa le evit...

      Ștergere
  12. Si pe mine ma tenteaza o portie, dar sigur s-a terminat. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fuse si se duse... poate o refac duminica, ca tot e dezlegare la peste... Pupici !

      Ștergere
  13. Foarte interesant! Cu foi de varza inca nu am vazut! Asa cred ca i-ar place si Denisei! Merci :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sushi adevarat n-am papat niciodata, dar in varianta cu varza e foarte bun... Sper sa-i placa si Denisei... Pupici !

      Ștergere
  14. Imi place tare mult reteta!!!!! ...si interesanta ca-i cu varza:)!!!Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, varza e mai acceptabila ca pret, cred... ca originalul nu l-am facut niciodata... Pupici !

      Ștergere
  15. un altfel de sushi...:)interesant,imi place!!Trebuie sa le incerc!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sper sa-ti placa ! Pupici !

      Ștergere
    2. Cara Daniela, non ho mai preparato il sushi...pero' mi ispira tantissimo, lo provero', complimenti e' bellissimo e deve essere delizioso!

      Ștergere
    3. Gemma, anche io l'ho preparato per la prima volta, perö e venuto bene e la mia vicina dice che gusto è uguale a quelo vero... Baci e buon week-end !

      Ștergere
  16. Sushi de somon este de departe sushi-ul meu favorit. E infricosator cit de mult pot sa mananc la o singura masa daca-mi pun minte :)

    Cu varza nu am mai vazut dar este interesanta ideea. De cele mai multe ori l-am mincat invelit intr-o folie facuta din alge. Este extrem de ieftina si se gaseste prin magazinele alimentare orientale.

    Daca asi schimba ceva la reteta ta.. este sa adaugi Wasabi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti spun un secret... e prima data cind fac si maninc sushi... din cel adevarat n-am mincat niciodata, iar sotul meu nu vroia sa-i fac cu folie de alge... Iar wasabi, recunosc ca nu stiu ce e... Eu ma bucur ca a fost pe gustul familiei, iar de mincat... si eu uit sa ma opresc, in fata somonului afumat, nu rezist...

      Ștergere
  17. N-am gustat niciodata,dar de aratat ,pot spune ca-s aspectoase,ar trebui incercate,am si eu o reteta de icre false,l-am servit pe un cunoscator ce adora icrele si n-o crezut ca-s false :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum inteleg ca tot ce-i fals, daca-i facut cum trebuie, de multe ori e mai bun ca originalul... Vin in vizita la tine, ca icre n-am mai mincat de mult timp... sa vad daca gasesc aici ingrediente sa fac si eu... Pupici !

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Multumesc, Gina ! Mi-ai adus aminte de reteta si musai sa o refac, dar cind vin din vacanta !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !