miercuri, 16 februarie 2011

Biscuiti spritati


Biscuiti deliciosi, numai buni pentru micul dejun...
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente: 

* 430 g faina 00
* 70 g faina de migdale (eu am inlocuit cu amidon de bucatarie)
* 2 oua
* 250 g unt la temperatura camerei
* un pachetel zahar vanilat
* 180 g zahar praf
* un picut de sare
* o lingurita praf de copt

Intii zbatem bine zaharul praf impreuna cu untul si zaharul vanilat, pina obtinem o crema spumoasa. Adaugam ouale mixind incontinuu, apoi adaugam cite un pic din faina cernuta impreuna cu amidonul si praful de copt, iar la sfirsit adaugam sarea. In reteta originala spunea ca ultimele ingrediente cernute trebuiesc adaugate apoi amestecate cu o lingura, eu am mixat totul. 
Punem cite un pic din aluat in siringa pentru dulciuri cu forma de steluta si formam pe tava tapetata cu hirtie de copt, biscuitii. Atentie, aluatul e destul de tarisor, iar eu cum am probleme cu mina dreapta, m-am cam chinuit sa-i fac. 
Bagam tava in cuptorul preincalzit la 175 de grade pentru cca 15 minute. 
Scoatem, asezam pe gratarul de aluminiu, lasam la racit, iar daca dorim putem sa trecem capetele biscuitilor prin ciocolata topita (eu nu am facut asa, pentru ca dupa aia nu-i maninca Isabella).
Din ingredientele de mai sus, ies o gramada de biscuiti, dar sint deliciosi si dispar repede. 



12 comentarii:

  1. ...merg de minune cu cafelutza de dimineata...astept reteta delicioasa...:)
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmmmmm freschi,freschi fatti...buonissimi..
    te ne rubo un po'...bravissima !!!!!
    bacini
    Enza

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoşi la aspect, dar mai frumoşi la gust.

    Noa serbus şi să ai parte de o zi bună, fără stres.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te cred si eu ca sunt buni,,,,mie imi plac tare mult,,arata super!!puppp!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Violette ! Daca-ti plac biscuitii fragezi, sigur iti vor placea linga cafeluta ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Grazie, Enza ! Un bacione e buona giornata !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Abbilbal ! O zi frumoasa iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Mirela ! Daca locuiai mai aproape te invitam la cafea si la biscuiti, bineinteles ! Pupici si o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  9. Super! Am notat reteta! ;)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador biscuitii astia! Intotdeauna mi-au placut. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai dreptate, Danutza ! eu am doi in casa care se cearta de la ei, fetita si sotul... eu ma multumesc cu gustatul si atit... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !