duminică, 22 februarie 2009

Pasta sfoglia con ricotta e spinaci


Pasta sfoglia umpluta cu ricotta si spanac
Avem nevoie de:
  • pasta sfoglia (foetaj)
  • 300 g ricotta
  • 250 g spanac
  • sare
  • piper negru macinat (optional)
  • un ou
  • 50 g parmezan
  • lapte pentru uns
Fierbem spanacul in apa cu sare, il scurgem bine asta dupa ce s-a racit, il taiem marunt si-l amestecam cu toate ingredientele
Intindem pasta si o ungem cu compozitia rezultata, rulam frumos, ungem cu lapte si o bagam in cuptorul preincalzit, la 180° pentru circa 20 de minute, asta depinde de cuptor, eu am tinut-o 30 de minute, ultimele cinci minute cu cuptorul la 200°. Asa arata scoasa din cuptor...
Aici o feliuta pentru degustare, alaturi cu un pahar cu suculetul de la spanac. Mi-a fost mila sa-l arunc, asa ca i-am pus un pic de ulei de masline si l-am baut.
E foarte buna calduta, dar se poate servi si rece fara nici o problema, e dietetica ca sa zic asa si dispare rapid din farfurie...

2 comentarii:

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !