marți, 1 februarie 2011

Paste alla carbonara


Spaghetti facute mai altfel. De fapt reteta originala era cu penne, dar cum eu nu aveam, am bagat spaghettile la inaintare.
Scriu reteta originala cu modificarile facute de mine.


* 80 g de philadelphia
* 360 g di pasta penne (eu am pus 250 g spaghetti)
* 80 g de pancetta affumicata (kaizerul merge de minune) (150 g am pus)* 1 ou
* 100 ml de lapte
* 30 g parmezan ras (50 g am pus
* 20 g unt
* sare
* piper macinat

Taiem pancetta cuburele si o punem intr-o tigaie unde am topit untul, la foc mic, pina se coloreaza frumos, daca vreti puteti sa o lasati sa devina un pic crocanta.
Intr-un castronel punem philadelphia impreuna cu oul, laptele si parmezanul, un picut de sare si piper si le zbatem bine pina se omogenizeaza compozitia.
Fierbem pastele in apa cu sare conform instructiunilor de pe pachet, iar cind acestea sint "al dente", scurgem apa, le rasturnam peste pancetta in tigaia de prajit, turnam compozitia de philadelphia peste ele, amestecam bine pina si servim calde, cu un pic de piper si parmezan ras.
Rapid si gustos si nu sint atit de consistente ca spaghettile alla carbonara.
Pofta buna !

8 comentarii:

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !