joi, 8 martie 2012

8 Martie - mini mimose


La multi ani, doamnelor !
La multi ani, domnisoarelor !
La multi ani, mamico !
Va doresc din inima, un 8 Martie plin de fericire,
o primavara minunata plina de iubire !
La multi ani !

Ingrediente pentru 6 mini mimose:
  • 65 g faina
  • 65 g zahar
  • 2 oua
  • un praf de sare
  • pentru umplutura crema pasticcera
  • o cutie compot de ananas 

Mixam bine ouale cu zaharul pentru cel putin 20 de minute, dupa care adaugam cite un pic din faina (o cernem peste compozitia de oua) si amestecam usurel cu miscari de jos in sus, cu o lingura (eu din lemn) ca sa ramina compozitia spumoasa. Preincalzim cuptorul la 160 de grade, punem compozitia cu lingura in forme (eu in cea de silicon) si bagam tava in cuptor timp de 15 minute (faceti o proba cu scobitoarea, depinde foarte mult de cuptor).

Preparam crema pasticcera ca in reteta de aici, daca nu puteti cumpara un pliculet de crema praf si o preparati acasa.
Am scos tava din cuptor, am lasat la racit, am taiat capacelul de deasupra (adica partea de jos care era in forma), usurel cu cutitul am taiat pe margini si am scos cu ajutorul unei lingurite miezul brioselor, am insiropat usurel cu sucul de la ananas, foarte putin pentru ca sint deja fragede, am pus o lingura de crema pasticcera, bucatele micute de ananas din compot, am pus din nou crema si am nivelat cu cutitul pe toata suprafata ca sa se lipeasca bine capacelul. Am pus crema pe toata suprafata brioselor si le-am asezat pe rind pe o farfurie, timp in care am bagat in cuptorul miezul brioselor si le-am lasat sa se usuce putin la 50 de grade, atentie nu le coaceti nici ardeti, le lasati vreo 10 minute... Am pus miezul in mixer si am mixat bine ca sa fie multe "firimituri" si totodata sa fie egale ca marime. Am presarat bine pe suprafata si partile laterale ale brioselor, le-am asezat frumos pe farfuriute, le-am decorat cu cite o zmeurica de la congelator si...



La multi ani, doamnelor si domnisoarelor !



Cu aceasta reteta, particip la concursul organizat de Kadia "Cupcake"

35 de comentarii:

  1. La multi ani si voua,va pup si va doresc tot binele din lume!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, iubita ! Pupici si sa ai un 8 Martie plin de iubire !

      Ștergere
  2. La multi ani , dragele mele, sa aveti o zi minunata si plina de dragoste!! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani scumpa mea! Multumesc mult pt acest desert deosebit, mi-am permis sa servesc :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe mimozele! Un adevarat deliciu!
    La multi ani! :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Paradis ! La multi si-un 8 Martie plin de iubire !

    RăspundețiȘtergere
  6. fantastiche le tue mimose, auguri dall'Italia, a presto

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoase mimozele! si ce fain ai explicat cum se fac.
    La multi ani de ziua mamei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Andreea ! La multi ani si-un 8 Martie plin de bucurii !

      Ștergere
  8. Arata superb.
    La multi ani si o zi frumoasa, atat cat a ramas din ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Micule !
      La multi ani, multa fericire, iubire si o primavara minunata !

      Ștergere
  9. La multi ani si tie, o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani de 8 Martie!!!
    Arata tare bine prajitura ta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata incredibil! Ce idee grozava! Daniela n-ai vrea sa te participi in proiectul de pe blogul meu? Facem parada de cele mai frumoase prajiturele cat o cupa (cupcakes :D) si eu dau un premiul celei mai motate. Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubita, daca pot participa cu reteta asta, ca nu mai am timp sa fac alta... Pupici !

      Ștergere
  12. La minumatiile astea ma gandeam, sunt superbe! Multumesc pentru participare :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu... saptamina viitoare, vor fi altele... dar e tirziu pentru concurs.

      Ștergere
  13. Am ajuns cu-ntarziere , dar tot iti spun : La multi ani !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani!!!!Scuze de intarziere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, "nene Haplea" ! Mai bine mai tirziu, decit niciodata...

      Ștergere
  15. Arata foarte bine. Parca sunt niste sâni de domnisoara. Super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simpatic comentariul, nu m-am gindit ca ar semana cu asa ceva... Multumesc de vizita, desi mi-ar fi placut sa stiu cine esti, adica cum te numesti...

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !