vineri, 21 ianuarie 2011

Salata de conopida cu rodii


O salata rapida si delicioasa.
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente, salata e facuta din ochi, adica fiecare pune cit vrea din ingredientele de mai jos:
* conopida
* miez de nuca
* castraveti murati
* o rodie
* sare
* ulei de masline
* otet balsamic

Intii curatim conopida, o rupem bucatele si o fierbem pe aburi sau in apa *al dente*, adica trebuie sa fie destul de tarisoara, trebuie fiarta vreo trei minute nu mai mult. Lasam conopida la racit, apoi o punem intr-un castron, adaugam bucatelele de nuca, castravetii murati taiati feliute, boabele de rodie, saram dupa gust, adaugam otet balsamic si ulei de masline, amestecam ingredientele si asezam salata pe un platou.
Servim cu mult gust, yamiii... buna, buna, buna...


11 comentarii:

  1. Rodia imi place...conopida nu prea...combinatii indraznete...daca zici ca a fost buna, te cred pe cuvant. pup

    RăspundețiȘtergere
  2. ciao Daniela,ce salate interesant postezi..eu nu am folosit niciodata rodia la bucatarie,mi se pare tare interesanta,pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Liana, se vede ca faci parte din aceeasi categorie cu fetita mea, nici ea nu a vrut sa manince conopida... Sa stii ca-i foarte gustoasa, dar daca zici ca nu-ti place... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nicole, nici eu nu foloseam rodia, dar daca am descoperit ca e buna si-n salate, o mincam des... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Adoro il cavolfiore ma ad insalata non l'ho mai assaggiato, molto sfiziosa questa ricetta!!! un bacio e buon week end :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Grazie, Luciana ! Se ti piace cavolfiore, di sicuro ti piacerà anche questa insalata. Un bacione e buon week-end !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Geta, e adevarat ca-i gustoasa si colorata... Pupici si-o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !