miercuri, 1 iunie 2011

Pasta cu sos de mazare


Mincare delicioasa, usoara si de sezon, rapida si usor de facut.
Ingrediente necesare:
  • 250 g de mazare proaspata (eu din gradina)
  • o ceapa verde (tot din recolta proprie)
  • 250 g paste farfalline
  • ulei de masline
  • un pahar de sos de rosii
  • sare
  • o ramurica de rozmarin
  • parmezan ras
Curatim, spalam si taiem feliute ceapa, apoi o prajim foarte putin cu doua linguri de ulei. Curatim mazarea (puteti pune si congelata, cea la cutii nu va recomand sa o folositi pentru ca e prea dulce, cel putin la noi, parca ar avea zahar), o adaugam peste ceapa, punem sosul de rosii (eu am pus doua rosii curatate si taiate marunt si un pic de concentrat de rosii, din cel la tub), saram putin si adaugam si rozmarinul. Eu am adaugat si un pahar cu apa pentru ca mazarea era mai mult de 250 de grame, punem capac pe oala si lasam pe foc cel putin 15 minute (nu exagerati, gustati, ca daca mazarea e proaspata, fierbe repede). Separat fierbem pasta in apa cu sare, scurgem de apa lasind deoparte un pahar de apa de la fiertul pastelor.
Rasturnam pasta peste sosul de mazare, adaugam paharul cu apa pe care l-am lasat deoparte, amestecam cu citeva linguri de parmezan ras si... si servim calde.
Delicioase... bune, bune...

15 comentarii:

  1. Cat de buuuuun,cu ingrediente proaspete din gradina!pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu asa bunatate la pranz am vazut ca pofte-ai la chiftelute....Stii cat te invidiez pentru gradina ta cu legume proaspete...sint sigura ca gustul e divers de ceea ce cumpar eu!Sincer cu mazare n-am facut niciodata doar cu...fasole.Sigur o voi face si eu.Te pup si o zi buna(caci la noi ploua!!!)

    RăspundețiȘtergere
  3. Petronela, poftesc si eu la ce nu am in casa in momentul asta. Dar nu renunt niciodata la o portie de paste cu mazare, fasole sau linte. Si la noi a plouat ieri si astazi pina pe la 2, sper sa-si revina vremea, ca altfel pina luni o iau razna, ca am domnisoara acasa... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. O mancarica interesanta, nu am incercat cu paste niciodata cu siguranta este delicioasa! imi place mazarea tare mult! O seara placuta! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Ina ! Am poftit si a disparut... Pupici si-o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Adela, sa faci cu mazare si ai sa vezi ce buna iese. Pupici si-o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  7. che buoni...che fortuna averli nell'orto!!
    baciotti!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Grazie, Enza ! Sono fortunata, poi ho paura di comprare qualcosa... Bacioni !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. PIacere di conoscerti ecomplimenti per il tuo piatto e il tuo blog!!!!Buona vita ebuona cucin a!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Grazie mille, Graal ! Grazie per la visita e anche per i complimenti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum mie imi place mazarea...nu ramane decat sa incerc aceasta reteta delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc de vizita, iti pot spune "domnule Haplea" si cum mi-am bagat nasucul la tine in bucatarie, imi permit sa te trec la "urmaritii" din lista mea...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !