sâmbătă, 9 mai 2009

Milk schnitte cu blat de ciocolata


Tana-na-nam... bat tobele ca am gasit in sfirsit, in tara lui ciocolata, lapte condensat... asa ca... am facut prajiturica delicioasa a lui Gabi Cara
Ingrediente pentru blatul de ciocolata

  • 150 g de ciocolata amaruie topita
  • 40 g de unt
  • 4 albusuri
  • 2 galbenusuri
  • 100 g de zahar
  • 60 g de faina

  • sare
    Ingrediente pentru crema de lapte:
  • 200 g lapte condensat indulcit
  • 200 ml de frisca lichida
  • 1 plic intaritor de frisca
  • 100 ml lapte
  • 6 g gelatina
  • 50 g miere
  • esenta de vanilie
Facem intii blatul pentru prajitura. Batem albusurile cu zaharul


adaugam apoi galbenusurile
untul topit...


am rupt o bucata din urecheatul de ciocolata si l-am pus la topit pe aburi, deh, prea multi iepuri prin preajma, dupa sarbatorile de paste si cumva trebuiesc consumati...
adaugam faina ...

si amestecam incetisor toata compozitia


Crema o impartim si se coc doua foi de 30x34 cm, pe hartie de copt ...


Cam asa aratau dupa repartitia in cele doua tavi, iar cind am ajuns in acest punct mintea mea a luat-o pe aratura cu gindul la prostii... Acum sa va povestesc de ce... Tavile mele sint mai lungi/late cu circa 3 cm si mi-am adus aminte bancul cu dl. director care-si tot lauda secretara. Ii povestea sotiei: "Vai draga, stii, azi a venit secretara cu o fusta mini, mult mai mini decit a ta, cam cu 2 cm... Stii ce mult conteaza... " Tot povestindu-i mereu cit de bine arata secretara, nevasta s-a suparat intr-o zi si-i spune: "Draga si prietenul tau Ionescu o are cu doi cm mai lunga decit a ta... Stii ce mult conteaza ... " Nu mai stiu daca chiar asa era bancul dar vroiam sa spun concluzionul: n-am fost satisfacuta de lungimea si latimea mai mare a tavilor mele, pentru ca mi-au iesit foile prea subtirele... dati-mi voie sa-mi dau palme ca n-a iesit prajitura frumoasa cum as fi vrut...

gata, acum bagam tava (le-am bagat pe rind) in cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de vreo 15 minute, eu dupa 10 minute le-am scos, ca ma temeam sa nu pocneasca de subtiri...
le lasam la racit si apoi dezlipim hirtia de copt.

Acum ne apucam de facut crema de lapte.
Laptele condensat se amesteca cu 50 ml de lapte.

Gelatina se dizolva in 50 ml lapte, pe foc foarte mic si se adauga in laptele condensat, apoi mierea si vanilia
Se bate frisca cu intaritor...

apoi se adauga amestecul de lapte si gelatina.
Bagam crema la frigider
si cand se intareste putin, se pune pe primul blat si se acopera cu al doilea.



Se lasa la frigider cca. 2-3 ore, apoi se taie cu multa usurinta, asta daca aveti rabdare ca eu n-am avut si crema era cam molcuta. Si dupa cum am spus ca am fost nesatisfacuta de marimea tavilor, nici de prajitura nu am fost prea satisfacuta pentru ca a fost buna, buna, dar prea subtire si s-a terminat prea repede... Eh... ramine sa o fac din nou, dar in cealalta varianta...

10 comentarii:

  1. arata super bine,musai sa incerc si eu,decat sa dau banii pe ea, ai mie copii topesc zilnic cate o milch schnitte,te pup Danelo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Claudia, sa stii ca eu n-am papat pina acum, dar nu risc sa fac prea des, ca pe urma trebuie sa alerg. Te pupicesc si eu !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu de ce esti suparata...a iesit tocmai cum trebuia sa iasa.Exact ca cea de la magazin! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc cuscra de incurajare, am crezut ca trebuie sa iasa mai "sexy", ca de la magazin n-am mincat niciodata. Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai cat de bine arata.Imi ploua in gura vazand pozele....

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc ca mi-ai reamintit de reteta, ca uitasem de ea...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !