luni, 2 ianuarie 2012

Revelion 2012


La multi ani in noul an !
Va doresc si imi doresc, un an mai bun si chiar daca nu e mai bogat, sa fie macar ca cel care tocmai s-a incheiat !
Va doresc multa sanatate, fericire si multe bucurii, alaturi de familiile voastre si de cei dragi !

Va invit sa serviti virtual, o feliuta din tortul de revelion...


Bucate nu au fost prea multe, pentru ca abia am reusit sa le terminam pe cele de la craciun...
Aperitive am facut din pirjolute, mozzarelline si masline, apoi am facut niste floricele din aluat frantuzesc...


Felul intii au fost paccheri la cuptor, dar am dat peste un pachet de paste care s-au cam rupt la fiert, asa ca in loc sa stea pastele in picioarele, le-am culcat... deh, era noapte nu... si le era somn...


Iar lintea cu cotechino care se serveste la miezul noptii, cica lintea poarta noroc si aduce bani... bani nu aduce ea prea multi, dar macar e un fel de mincare gustos..., am servit-o in acest an sub forma de arici... ma rog, seamana un pic cu ariciul...


au urmat fructele proaspete si uscate, tot o traditie italiana pentru sfirsitul de an...


Va doresc inca o data, un an minunat !
La multi ani !!!

45 de comentarii:

  1. Noul An 2012 să -ti aducă sanatate,noroc, realizări pe toate planurile,
    bucurii, prietenie, fericire, speranţa unui nou început, energia necesară pentru a-ti împlini toate dorinţele şi înţelepciunea de a aprecia fiecare zi prin micile bucurii pe care le oferă.
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatate, belsug, iubire si vise implinite ! La multi ani 2012!

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul arata foarte bine!!!
    Ariciul cum l-ai facut?
    Iti doresc si eu un an bun cu multe impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anul 2012 cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi. Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu sanatate si bucurii!
    Numai bunatati, felicitari! Mi-a placut si tortul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine te-am gasit in noul an !!!Ca de fiecare data ma ispitesti numai cu bunatati...si-mi place ca tu impletesti traditiile !N-am inteles unde ai ascuns lintea (n-ai vrut s-o imparti si cu noi :)))))
    Ca perspective pentru noul an si eu imi doresc sa fie macar ca cel abia incheiat...caci cu criza care e si cu schimbarile de la noi...
    Te pup si te imbratisez cu drag!!!Numai bucurii si fericire alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani! Multa binecuvantare in noul an!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani! Imi place tot ce-ai servit, mancare usoara si gustoasa!
    Si te-ai imbracat si-n rosu ... hi hi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! Un An Nou plin de realizari si vise implinite! Imi place tortul tau asa de mult! E superb!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult, Daniela ! Sa dea Dumnezeu sa fie un an mai bun... La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani, Ana ! Sa dea Dumnezeu sanatate si pace sufleteasca !

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, Alynusa ! Am sa pun reteta ariciului... Pupici si-ti doresc un an nou cit mai bun !

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc, Sara ! La multi ani si-un an nou cit mai bun, cu sanatate, fericire si impliniri ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, Petronela ! Draguta ca intotdeauna... Am sa scriu reteta ariciului si-am sa-ti arat unde am ascuns lintea si cotechino... La multi ani, cu bucurii, sanatate si liniste (mi-e frica ca liniste nu prea o sa fie) ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani, Alinutzika ! Sa dea Dumnezeu !

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani, Danutza ! Eu incerc sa respect traditiile sotului si am avut noroc ca am gasit cu vreo citeva zile inainte de anul nou, pulover rosu... Stii cum e aici, chiloteii noi de culoare rosie si daca se poate imbracati toti in rosu, asa ca mos Craciun ! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc, Kadia ! Putea sa fie minunat tortul, daca n-ar fi stat motata linga mine si-mi mai dadea cite una peste masa, asa ca sa nu-mi iasa "gardutul" bine.
    La multi ani ! Si pupicii, bineinteles...

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, Dia ! La multi ani si tie, cu sanatate si impliniri ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani, Alexandrina ! Iti doresc un an nou cit mai linistit, cu sanatate, belsug si pace ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  20. Iti doresc un An Nou minunat,colorat in acorduri de fericire si armonie,succese,impliniri si multa iubire!

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani sanatosi si fericiti!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc, Mariette ! Un an minunat iti doresc si tie !!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc, Mitinita de invitatie ! Vin sa vad ingredientele...
    La multi ani !!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Aratã totul minunat, iti doresc un an plin de realizãri!

    RăspundețiȘtergere
  25. M-am trezit si eusa te caut si te-am gasit.
    Foarte frumos te-ai pregatit de Craciun si de Anul Nou!
    La multi ani!
    Un an nou cu bine si multa, multa sanatate pentru tine si familia ta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. Iti doresc un An Nou fericit ,plin de realizari,bucurii si sanatate.La multi ani!Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  27. La multi ani draga mea! Cu siguranta totul a fost minunat, nu-i asa? Te pup

    RăspundețiȘtergere
  28. Sigur ca servim ;) .... din toate cate putin !!

    La multi ani !!

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani!
    Fie ca noul an sa va aduca multa sanatate, bucurie si implinirea tuturor dorintelor!
    Ati avut o masa imbelsugata, cu preparate unul si unul :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Quante bonta'..ti sei data un gran da fare..
    bravissima!!
    Buon Anno!!
    baci

    RăspundețiȘtergere
  31. Multumesc, Ramona Alina ! La multi ani si_un an nou plin de impliniri !!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Multumesc, Mari ! Ma bucur ca m-ai gasit...
    La multi ani, un an nou plin de bucurii, cu sanatate, fericire si pace ! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Multumesc, Mare Maria ! La multi ani ! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc, Antonina !
    La multi ani ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  35. Multumesc, Boabe de cafea !
    La multi ani, un an nou cu sanatate, impliniri si pace !

    RăspundețiȘtergere
  36. totul arata demential ....frate da' tortul....maaaaamaaa vreau si eu!!!!La multi ani draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  37. Multumesc, nene Haplea ! Se putea sa fie si mai "dezmat", dar nu mai era loc in burtici... Un an minunat iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  38. La multi ani si un An Nou fericit!
    Belsug pe masa ati avut si ma bucur sa te vad ;-) as vrea sa pot ciocni un pahar de sampanie cu tine! :*

    RăspundețiȘtergere
  39. La multi ani, Liana !!!
    Macar virtual putem servi un pahar de sampanie !!!
    Pupici si-ti doresc un an minunat, plin de sanatate, belsug si pace !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !