vineri, 26 august 2011

Snitele de vinete


Un altfel de snitele, de sezon bineinteles...
Ingredientele necesare: 
  • o vinata mare
  • prosciutto cotto /sunca presata
  • sottilette (feliute de brinza topita)
  • patrunjel
  • 2-3 oua (depinde de marime)
  • pesmet
  • sare
  • ulei 
Intii spalam si taiem vinata in felii grosute. Daca dorim putem sa le prajim un pic in ulei pe ambele parti, apoi le lasam pe servetele sa absoarba uleiul. Daca sintem alergici la gustul amar de la vinete, le taiem, punem un pic de sare deasupra, le lasam intr-o sita cu un vas greu deasupra ca sa iasa sucul amar. 
N-am vrut sa le prajesc, ca oricum urmau sa fie din nou prajite in ulei, asa ca le-am copt pe gratar. Le-am lasat la racit, apoi am luat o felie de vinata, am pus o felie de brinzica, apoi o felie de prosciutto iar la sfirsit din nou o felie de vinata si am apasat bine ca sa nu risc sa pierd ingredientele in tigaia de prajit. 
Separat, zbatem bine ouale, punem un pic de sare si patrunjelul spalat si taiat marunt. Trecem snitelele de vinete prin ou, apoi prin pesmet, din nou prin ou, iar la sfirsit prin pesmet si le prajim pe ambele parti.
Atentie ca se prajesc foarte repede si riscam sa iasa brinza din ele. 
Merg foarte bine sa le servim caldute, alaturi de o salata cu rosii si felii de piine.
Pofta mare !!!


Reteta incercata de Adela... multumesc frumos !

15 comentarii:

  1. Hmmmm ce bunatate cred ca au fost tare bune, ma incanta idea, am sa le incerc si eu! Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciao Daniela, oggi dopo una lunga pausa estiva mi metto al pc e cosa scopro? che bontà! prendo appunti. Un bacione Alex

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioase!! Sa-mi pui si mie cateva, la pachet ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. mmmmmm un cordon bleu cu vinete,delicios!Te pup Daniela!

    RăspundețiȘtergere
  5. Yummy rau!! vinete?! cum sa zic pas? deliciose! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Multumesc, Adela ! Daca-ti plac vinetele sigur vor fi pe gustul tau... Pupici si week-end placut !
    @ Grazie, Alex ! E... bentornata ... Baci !
    @ Multumesc, Alexandrina ! Uite acum ma duc sa culeg vinetele si fac pachetele... Pupici !
    @ Multumesc, Danutza ! Pupici !
    @ Flory, recunosc ca n-am facut niciodata cordon bleu, dar asta cu vinete e delicios... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bun si cu mai putine calorii decat cordon bleu....imi place cum ti-a iesit pane-ul,pare foarte crocant....
    Te-am pupat si un weekend minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Petronela, au fost delicioase si calde si reci. Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  9. La ora asta refuz sa imi imaginez ce gust are o vanata coapta cu sunca si branza!va pup,printeselor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gran bella ricetta. Da provare prestissimo Ciao e buona domenica

    RăspundețiȘtergere
  11. Teo, la ora aia, eu stateam in pat cumintica, ca altfel risc sa ma ingras daca ma uit la poze cu mincaruri... Pupici si-o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  12. Grazie per la visita, Sabrina ! Buona domenica !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. o nebunie !!! imi plac tare mult !!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, Catkitchen ! Daca-ti plac vinetele, sigur iti vor placea si asa...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !