miercuri, 9 februarie 2011

Biscuiti inimioara


 Ingrediente pentru 40 biscuiti mari:
* 500 g faina 00
* 175 g zahar
* 75 g untura (poate fi inlocuita cu unt)
* 3 oua
* 15 g amoniac (poate fi inlocuit cu praf de copt)
* un picut de sare
* coaja rasa de la o lamiie

pentru uns pe deasupra:
* un albus
* zahar brun

Intr-un vas punem faina cernuta, facem o gaura in mijloc apoi care punem restul de ingrediente. Mixam bine, iar daca vedem ca aluatul e prea tare putem adauga 2-3 linguri de lapte. 
Intindem aluatul cu sucitorul cu o grosime de cca un cm si taiem cu forma biscuitii. 
Atentie,  va recomand sa-i taiati cu forme mici (mie mi-au iesit  foarte multi)... pentru ca, cresc enorm in cuptor iar daca aveti forme mari de biscuiti nu cumva sa intindeti aluatul la o grosime mai mica de un cm, altfel tind sa-si piarda forma in cuptor. 
Deci, taiem cu forma biscuitii si ii trecem doar pe o parte prin albumul zbatut, apoi prin zaharul brun si-i asezam in tava pe hirtie de copt, nu prea aproape pentru ca e posibil sa se lipeasca in timpul coptului. Ii bagam in cuptorul preincalzit pe treapta din mijloc, la 180 de grade timp de cca 12-15 minute. 
Atentie ca se rumenesc foarte repede. eu am incercat si varianta fara sa-i ung pe deasupra dar nu au iesit prea frumosi... oricum s-au mincat...

7 comentarii:

  1. chiar asa,ce buni,iau si eu pt. cafeaua de miine unul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede ca vine Valentines day... se cauta inimioarele... iar biscuitii tai arata bine si in ton cu sarbatoarea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Inimioare, inimioare...vreau si euuu! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumosi biscuiti,,,,mmmm si deliciosi,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumusei sunt!!! Si cred ca sunt si foarte buni...yummi!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Grazie, Federica ! Un bacione !!!
    @ Multumesc, Alison ! Eu tot cu cafea i-am servit, cei mai mari ii muiam un pic in cescuta si ... dusi au fost... un burtica... Pupici !
    @ Multumesc, Felis ! Ei, pentru Valentin am sa fauresc o inima mai marisoara... Pupici !
    @ Liana, te servesc cu placere. Pupici !
    @ Multumesc, Mirela ! Pup !
    @ Multumesc, Danuta ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !