duminică, 8 mai 2011

Festa della mamma !!!



Astazi, se sarbatoreste ziua mamei. La noi e de 8 Martie, aici de 8 martie e ziua femeii iar de 8 mai, ziua mamei.
As fi vrut sa fac un tortulet, dar cum Isabella avea pregatita o cutiuta frumos decorata si sigur dulce in interior, am renuntat la tort. 


Dimineata imbracata cu pijamalutele si foarte emotionata, mi-a pregatit surpriza... 

"Mami, am facut pentru tine acest tortulet (la gradinita, bineinteles) cu minutele mele. E bun, mami ?! Iti place ?! "
"Sigur, Isabella ! E foarte frumos si gustos tortuletul, pentru ca l-ai facut cu multa dragoste..."
"Mami, daca ai aluat ca acesta, te invat si pe tine sa faci, da ?!"
"Bine, dar miine..." (dar in acelasi moment  lacrimi de fericire au aparut din ochii unei mamici fericite). 

Multumesc draga mea fetita, pentru aceste clipe minunate.
O feliuta virtuala pentru voi, pentru toate mamele din lume !

La multi ani, mamico !!!
Si o mica atentie inflorita si insotita de o inimioara rosie, din partea sotului...


10 comentarii:

  1. O ce cat m-ai impresionat si pe mine...si ce harnicuta furnicuta ta...si sigur era cel mai bun tort din lume!!!Si adelina mea cand facea elementara imi aducea in fiecare an cadouri de la scoala de ziua mamei!!!Ce frumoasa senzatia...
    Te pup cu drag si sa te bucuri in fiecare an de surprizele printesei!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Petronela ! La multi ani, de ziua mamei si sa dea Dumnezeu sa avem cit mai multe surprize ca aceasta. Pupici si-o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoooos! La multi ani de ziua mamei! Sa-ti traiasca frumoasa micutza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Auguriiiiiiiiiiiii!Am sarbatorit si eu,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Auguri, Flory ! Pupici si la multi ani de ziua mamicilor !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoasa tarta plina de iubire si inimioare! Pupam manutele Isabellei si pe mama fericita :* :*
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Saru'mina Liana... m_am emotionat din nou, citind mesajul tau... Pupici si-o saptamina minunata !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. tothazan ildiko tamara12 ianuarie 2012 la 22:48

    e frumoasa fetita ta,sunt sigura ca ti-a placut surpriza,va doresc numai fericire,cu mult drag Tamara

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, Tamara ! Surpriza a fost delicioasa ca si scumpica noastra. Acum astept surpriza de la o scolarita...
    Iti doresc un an cu fericire, bucurii si sanatate ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !