joi, 14 octombrie 2010

Melanzane ripiene/Vinete umplute



"Doi in unu", asa s-ar putea numi aceasta reteta, reteta e pentru vinete umplute, iar din restul de umplutura am facut si chiftelute. Reteta e made in Calabria, adica de la cumnata.

Ingrediente:
  • 8 vinete
  • cca 600 g carne macinata (vita+porc)
  • 3 oua
  • 70 g piine
  • un catel usturoi
  • o legatura patrunjel
  • 35 g parmezan ras
  • sare
  • ulei
Intii spalam si taiem coditele la vinete, cel mai indicate sint vinetele rotunde, dar eu am pus de doua feluri ca din alea aveam in gradina. Le taiem in doua si le punem la oparit in multa apa cu jumatate de lingurita de sare, dupa ce le-am oparit bine, le-am lasat la scurs iar cind s-au racit complet, cu ajutorul unei lingurite scoatem mijlocul vinetelor si-l punem intr-o farfurie



punem piinea la muiat in apa (atentie, eu am pus 70 g piine uscata).
Acum facem umplutura pentru vinete, punem intr-un vas carnea (carnea a fost mai mult de vita, decit porc) , jumatate din miezul vinetelor pe care l-am strivit cu aparatul pentru usturoi, tot cu instrumentul respectiv am tocat si piinea, am adaugat patrunjelul spalat si taiat marunt, cele trei oua, parmezanul si sare dupa gust, am amestecat bine ingredientele iar cu compozitia obtinuta am umplut vinetele, o parte le-am pus in pungute si le-am congelat, o parte le-am prajit pe ambele parti in ulei mult si fiebinte

iar cu restul compozitiei am facut chiftelute.
Le lasati la rumenit cit doriti, mie imi plac mai bronzate.

Pofta buna !!!



5 comentarii:

  1. arata super bine.....imi plac la nebunie vinetele...pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alina si eu sint innebunita, de asta am facut mai multe si le-am congelat, ca sa-mi satisfac pofta... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !