vineri, 7 ianuarie 2011

Cotlet de porc cu portocale



O reteta mai ciudata, dar foarte gustoasa si frageda.
Ingrediente:
* un kg de cotlet
* 40 g unt
* 2 pahare suc de portocale
* coaja rasa de la o portocala
* un catel de usturoi
* un picut de origano
* un picut de ardei iute
* sare
* piper

Intr-o tigaie de prajit, topim untul, adaugam sucul de portocala strecurat, o lingurita de coaja rasa de la portocala, usturoiul, ardeiul iute (eu nu l-am pus pentru ca m-am gindit ca nu o sa manince Isabella), saram, pieram si amestecam bine toate ingredientele. Presaram un pic de sare si piper peste bucata de carne, pe toate partile, asezam carnea intr-o tava pe care o putem baga in cuptor, varsam deasupra compozitia cu suc de portocale si bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade, pentru o ora si jumatate.


la fiecare 10 minute, luam cu lingura suc si punem pe carne ca sa nu se usuce.
Servim carnea taiata feliute, pe care punem un pic de sosul lasat de carne si...


cu o salata buna (asa am servit noi) si bineinteles in compania unui pahar de vin alb.

Pofta buna !


4 comentarii:

  1. Nu am mancat niciodata carne cu fructe, dar tb sa incerc, arata delicios! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana, noi am mincat carnea umpluta cu fructe uscate, tot la sarbatori si e foarte gustoasa. Pupici si- duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !