vineri, 4 noiembrie 2011

Cornuri XXL



Adica, cornuri enorme, cresc la dospit si in cuptor de nu se mai opresc...
Ingrediente necesare pentru cca 18 cornuri, eu am facut doar 16 dar au iesit enorme:
  • 350 ml lapte caldut
  • 4-5 linguri zahar (eu am pus 70 g)
  • 3 linguri ulei de masline
  • 3 oua
  • 650 g faina
  • 12 g drojdie uscata
  • un ou + o lingura lapte pentru uns
Punem ingredientele in cuva masinii de piine in ordinea de mai sus si framintam, eu am framintat de doua ori si am mai adaugat o lingura de faina. Am rasturnat aluatul pe masa de lucru infainata, l-am impartit in doua, apoi am intins aluatul si l-am taiat in opt triunghiuri. Le-am umplut jumatate cu dulceata de smochine (normal ca dulceata mea e din bucati de fructe, deci nu sint probleme sa iasa din cornulet) iar cealalta jumatate le-am lasat fara nimic, dar le-am presarat zahar deasupra dupa ce le-am uns cu oul zbatut cu o lingura de lapte. Am aprins doar lumina in cuptor si am bagat tavile (doua in total) si am lasat cornurile la dospit timp de doua ore. Preincalzim cuptorul la 150 de grade (eu le-am pus la 175 de grade, pentru ca le-am vrut mai bronzate si bagam tavile pe rind, timp de 15 minute. Ultimele le-am lasat vreo doua minute in plus si s-au rumenit mai tare. Sint extrem de pufoase, de delicioase si... sint masura XXL, dar puteti sa le faceti si o masura X, mai slabute, mai micute..., adica impartiti aluatul in trei bilute de aceeasi greutate, intindeti foaia si taiati triunghiurile, astea sint bune pentru copii ca sint micute, desi odrasla din dotare a servit un corn enorm, imediat ce s-au racit. 




O poza cu interiorul pufos...


si una in varianta nepudrata...




Va servesc si pe voi si va doresc pofta buna !


Sursa

45 de comentarii:

  1. Seamana cu cornurile pe care le mancam pe drum de la scoala, cand eram noi mici se vindeau la paine. Ce bune erau cand gaseam calde! Asa ca ale tale :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ati schimbat masura inseamna ca sunt excelente:)Opriti si mie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Haioasa denumire le-ai dat. Inseamna ca-s mai bune daca sunt si mari. Apetisante sunt, pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. O la la, ce cornuri pufoase si frumoase!
    bine ca ai lasat si cateva nepudrate, ca sa ma bucur si eu :))

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. favolose , complimenti sono invitanti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Kadia, eu mincam strudele ca alea imi placeau, dar cornurile astea sint delicioase... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Teo, numai la cornuri ca nu vreau sa schimb si masura de la haine, hi, hi... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  8. Sara, dispar la fel de repede ca si cele micute. Spuneam ca trebuiesc facute mai mici cind avem copii in familie, dar vad ca odrasla mea a mincat doua fara probleme... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  9. Emily, serveste te rog, daca spui ca-ti plac fara zahar deasupra... Pup !

    RăspundețiȘtergere
  10. Yummy-yum! Ce bine arata cornurile tale, ce pofta mi-ai facut!! Sunt pufoase, sunt frumoase, sunt pe gustul meu.

    P.S. Te astept la provocare ;)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. arata grozav! arunca unul si la mine!

    RăspundețiȘtergere
  12. hihih. Ce ma bucur ca ai facut reteta. Arata beleaaa!

    RăspundețiȘtergere
  13. pai unu si bun , nu? ..... la cat sunt de delicioase , sunt perfecte in orice dimensiune ;) ... we placut iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Moaamma ce-as manca unul !! chiar si acum la 12 noaptea ;)) Delicioase!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. OOO ce pufosenii,sigur sunt grozave,arata minunat,baci!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tare faine, le-am trecut pe lista.
    Te pup sit-i dorresc weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc de invitate, Alexandrina ! Te vizitez sa vad daca am ingredientele sa particip... Pup !

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, Andrei ! Prinde ca am trimis unul...

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc, Beatrice de reteta... sigur le voi reface de multe ori si in alte variante... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  20. Antonina, ce conteaza ora cind sint bune si-ti vine sa papi ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc, Micule ! Un week-end minunat sa ai si tu, ca la noi ploua, numai bine de stat in fata cuptorului si de pregatit ceva bun... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  22. delicioase! Si ale mele tocmai le-am scos din cuptor, dar nu le-am facut dulci...

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc, Catkitchen ! Ai dreptate, conteaza gustul nu marimea... asa mincam doar unul, nu doi unul dupa altul.... Week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  24. Alinutzika, atunci facem schimb ca sa mincam din ambele, nu ?!

    RăspundețiȘtergere
  25. Da' sunt dolofane rau.De bune nu mai spun nimicuta,ca deja mor de pofta.Arunca si la mine o bucatica.Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  26. Dolofane si pufoase... uite asa iti fac pofta si te trimit repede in bucatarie... Hai ca sint fata buna, te servesc cu placere cu un dolofanel... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce pufosenii frumoase! Arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  28. waw ce frumoase si dolofane sant , ce pofta mi-ai facut,noroc ca e 12 noaptea altfel ma apucam de copt!

    RăspundețiȘtergere
  29. Mandala, multumesc de vizita !!! Astazi e duminica, dar miine te poti apuca linistita de framintat... O duminica minunata iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  30. Arata suuuper frumos.Ti-au iesit de nota 10.

    RăspundețiȘtergere
  31. Multumesc, nene Haplea ! O saptamina minunata !!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Super, mega buuune! Vreau si eu 2-3 sa am maine dimineata la cafea:) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  33. Danutza, le-am expediat aseara... au ajuns ??? Pupici si o zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  34. O fi ele XXL, dar s-au terminat cat ai clipi, este? Mari, bune si pufoase, cine ar putea refuza?Ma servesc si eu, ca pana imi trimiti tuuu...;-)) puup

    RăspundețiȘtergere
  35. eu asa ceva n-as putea refuza,chit ca am gabarit depasit !

    RăspundețiȘtergere
  36. Liana, nu... doar domnisoara a servit doua intr-o clipita, iar cind s-au racit am facut vreo trei pungute cu 3 individe la pachet si le-am congelat, apoi le scoteam seara iar dimineata le incalzeam o tirica in MO... Vezi ca totusi tin o tirica la taliuta mea... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Pansy, hai ca mai facut sa rid cu gabaritul... am si eu ceva in plus, de aceea le-am ascuns... altfel riscau saracele sa nu se raceasca bine ca le bagam in burtica la caldura...

    RăspundețiȘtergere
  38. as vrea sa stiu cum se face fara masina de framantat nu toti au..
    sunt ffffffoarte frumoase si cred ca sunt si foarte bune si vreau sa le incerc..astept ras.

    RăspundețiȘtergere
  39. Iubita, cerni faina, drojdia o freci cu o lingura, impreuna cu zaharul pina se dizolva, adaugi ouale, uleiul si incepi sa adaugi incet laptele caldut si framinti ca pe oricare alt aluat. Atentie, ingredientele trebuie sa fie toate la temperatura camerei... Cit timp lasi aluatul la dospit, sa fie cald in camera unde pui vasul, iar acesta sa fie acoperit cu o folie, poate fi si o punga de naylon, ca sa aiba aluatul caldura. Iar dupa ce faci cornuletele, la fel le lasi la dospit acoperite si nu trebuie lasata tava sau vasul cu luatul pe linga usa, geam sa fie curenti de aer... Sper sa te fi ajutat explicatiile mele...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !