duminică, 15 februarie 2009

Spaghete cu creveti/Spaghetti con i gamberi


Cum sunt innebunita dupa fructele de mare, astazi am prestat in bucatarie, spaghete cu creveti.
Avem nevoie de:
  • spaghete
  • 300 g (creveti)
  • cca 500 g rosii
  • un catel de usturoi
  • o jumatate ceapa
  • o mina buna de patrunjel
  • ulei
  • sare
  • piper
Taiem marunt ceapa si o prajim putin impreuna cu doua linguri de ulei.
Curatam rosiile de pielita, le taiem in doua, scoatem semintele, apoi le taiem bucatele. Cand s-a prajit un picut ceapa, adaugam rosiile impreuna cu usturoiul taiat in doua.
Cand incepe sa fiarba sosul de rosii, adaugam gamberii curatati, sare dupa gust si piper macinat, tot dupa gustul fiecaruia. Lasam un pic la flacara mare, amestecand gamberii cu sucul, apoi lasam la foc mic circa de 20 minute. Aproape de sfarsit, adaugam patrunjelul taiat marunt.


Fierbem spaghetele in multa apa in care am adaugat sare, iar cand sunt "al dente" (sa fie un pic mai tari, nu sa se lipeasca pastele de cerul gurii), scurgem pastele de apa, le asezam frumos in farfurie si condimentam cu sucul cu gamberi.

Buon appetito !



8 comentarii:

  1. Mmmm... bun, bun! Asta aveam si eu in plan zilele astea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am mancat niciodata creveti,dar daca voi veni vreodata la tine la masa nu voi refuza. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Flor, sint innebunita dupa ei, ii fac si cu orez, sint deliciosi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuscra, or sa-ti placa sigur. Isabella ii maninca, mai ales frigarui.

    RăspundețiȘtergere
  5. Danelutza,si noua ne plac,ii mancam cu orice,chiar si cu Caesar salat,:))...orez,paste,sunt o nebunie...si pe frigarui nu mai zic,deja salivez...e buna de retinut reteta ta,si eu fac cam la fel,dar nu las asa de mult la fiert..sti ce am invatat eu despre creveti,ca nu se lasa mult la fiert ca se intaresc,deci incearca data viitoare sa-i lasi doar 10 minute,sa vezi ce faini vor fi,:))...felicitari,acum chiar ma bate gandul sa fac si eu,mi-ai facut pofta,:)
    Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirela, reteta e italiana si i-am lasat ca la mama lor pe foc, de fapt erau cam inghetati cind i-am aruncat in tigaie, hi, hi... Calamarii ii las putin pentru ca se intaresc, dar asta e alta reteta... am vazut tortuletele tale si am salivat...

    RăspundețiȘtergere
  7. M........INTERESANT CHAIR AM SA INCERC DA FARA PASTA

    RăspundețiȘtergere
  8. Fara pasta maninc si eu gamberii, dar doar cind sint la dieta... Multumesc de vizita !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !