marți, 26 aprilie 2011

Cosulete cu crema de brinza si ton



Cosulete sau cuiburi...

Reteta pentru facut cosuletele o gasiti aici , doar ca incercati ca la talpa cosuletelor sa puneti cit mai putin aluat, iar cerculetul sa-l faceti de doua ori ca sa iasa cu gaura in mijloc.
Crema de brinza cu ton, nu e o reteta anume ci una inventata in momentul cind a trebuit sa umplu cosuletele, pentru ca nu as fi vrut sa fie tot cu carne, iar cum domnisoara noastra maninca foarte, foarte putin peste, am profitat sa o pacalesc.

Ingrediente necesare:
  • doua cutiute de ton in ulei (104 g)
  • doua pachetele de brinza philadelphia (160 g)
  • doua cepe verzi cu tot cu codite
  • sucul de la o lamiie (sau mai putin depinde de gustul fiecaruia)
Punem toate ingredientele in mixer si le lasam sa se invirteasca bine, pina se vor transforma intr-o delicioasa crema. Daca nu vreti sa pierdeti timpul facind cosuletele, taiati feliute de piine in forma de triunghi daca se poate si le ungeti cu crema (eu recunosc ca restul ramas in mixer, l-am servit cu piine). Ornati dupa placere sau dupa ideea fiecaruia, asta in cazul cind sint felii de piine (de exemplu: feliute de castraveti in otet, ardei rosii sau galveni tot in otet).
Si... gata... pofta buna !

9 comentarii:

  1. foarte foarte frumoase!!si imi pot doar imagina cat sunt si de bune,complimente Daniela,pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am gandit bine....facem schimb?Eu iti dau sarmale tu-mi dai cateva cosulete????Caci arata excelent!!!
    Pupicei si pe curand!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de bine arata!!!..
    Hristos a inviat!!!...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Multumesc, Nicole ! Pupici !
    @ Grazie, Federica ! Baci !
    @ Petro, facem schimbul, asa nu trebuie sa mai stau in bucatarie sa fac sarmalutele... Pupici si-o zi buna !
    @ Multumesc, Felis ! Adevarat a Inviat !

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a inviat!
    Imi plac mult cosuletele, cred ca sunt si gustoase...mmmm!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarat a Inviat ! Danutza, noua ne-au placut mult, pentru ca aici duc dorul icrelor de peste, iar crema asta semana un picut cu gustul lor. Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciao Daniela, io sto via qualche giorno e tu fai delle ricette spettacolari, questi poi buonissimi, un bacione, Alex

    RăspundețiȘtergere
  8. Grazie, Alex ! Prometto che la prossima volta vai via, faccio la brava... Baci !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !