joi, 19 februarie 2009

Paste cu fasole/Pasta con fagioli


Reteta asta face parte din ciclul "amintiri din copilarie", e vorba de copilaria sotului meu calabres...
Incepem prin a face intai sucul de rosii. 
Avem nevoie de:  ceapa, usturoi, patrunjel, busuioc, suc de rosii, ulei si sare.
Taiem ceapa marunt, usturoiul feliute si le punem la prajit, lasam doar cat sa prinda culoare aurie.
Adaugam sucul de rosii si patrunjelul taiat marunt. Aproape de sfirsit, cind sucul va avea consistenta dorita, adica mai grosut ca in poza, adaugam busuiocu,  sare dupa gust si inchidem aragazul. 


Mai avem nevoie de pasta micuta (ditali rigati), un cartof si fasole. Se pot folosi si fasole uscate si apoi fierte, eu am avut la cutie.
Punem apa la fiert, o jumatate de lingura de sare si cartoful taiat cuburele



Cand apa fierbe adaugam pastele iar cind sunt aproape fierte, scurgem jumatate din apa, adaugam doua linguri din sucul de rosii, jumatate din cutia cu fasole cu tot cu apa din ele. 
Si gata papa... asta-i pasta cu fasole in stil calabres. Mie imi place sa o maninc cu o ceapa strivita alaturi,  iar sotului ii place cu doua linguri de parmezan rasdeasupra.

4 comentarii:

  1. O, ce bun trebuie sa fie! N-am mancat niciodata combinatia asta, dar incerc cu prima ocazie. Acum vreau sa te invit sa iei de la mine leapsa cu a sasea poza si sper sa iti faca placere sa joci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare daca-i fac sotului meu mancarea asta reusesc sa-l tin flamand? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cuscra, daca-i place ciorba de fasole, sigur ii place mincarica asta si s-ar putea sa renunte la ciorba de "pasarica"... si sigur se mai ingrasa o tira, hi, hi...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !