miercuri, 25 februarie 2009

Pasta con cavolfiore e fagioli

Mincarica sanatoasa, adica fara carne, dar destul de consistenta. Pasta cu conopida si fasole, asta a fost meniul prinzului de astazi, deci nu a fost felul 1, felul 2... ci amindoua in aceeasi farfurie, desert mai aveam de ieri.
Si aceste paste fac parte din "bucataria calabresa". Trecem la treaba...
Am rupt bucatele mici conopida si am fiert-o in apa cu sare. Dupa ce a fiert circa 4-5 minute la foc mare, nu mai mult ca dupa aia devine piure, am luat conopida si am pus-o in tigaia de prajit, unde asteptau cei 2-3 catei de usturoi taiati feliute si prajiti putin. Bineinteles ca fiecare pune cit usturoi vrea, sotul ar fi in stare sa puna o caciulie intreaga.
Adaugam si o cutie cu fasole maro, pestrite de care are fiecare, numai albe sa nu fie, ca dupa aia nu mai arata decorul colorat... De paleta asta, m-am folosit ca sa maruntesc conopida. Cind nu doreste sau cui nu-i plac fasolele, poate renunta la ele.


Le lasam pe foc, la foc mic si cu capac, pina cind sucul lasat de conopida si cel din fasole, devine ca o crema. In apa de la conopida, am mai adaugat un pic de sare, dupa care am pus pastele la fiert, asta cind a inceput sa fiarba apa. Am fiert pastele "al dente", le-am rasturnat in tigaia de prajit si am servit-o calda, calda... Usor, rapid si mai ales gustos. Pofta mare !

6 comentarii:

  1. http://floridecires7.blogspot.com/2009/02/concurs-lifestyle-blog_25.html
    Te astept sa te inscrii la concurs daca vrei, pana maine la ora 11 am.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place conopida si fasolea, fie alba sau colorata..dar aceasta combinatie nu am incercat-o pana acum..cred ca este buna..am s-o incerc in postul Pastelui...

    ...la pastele cu conopida eu pun mazare, acum am sa fac si varianta ta..
    te pup :))

    ps. am notat tarta cu crema de lamaie..imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Mona, am sa incerc si eu varianta cu mazare. Am vazut pe blog-ul tau niste retete delicioase...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !