joi, 11 noiembrie 2010

Cosce di pollo alla birra/Pulpe de pui cu bere


Ingredientele folosite de mine, pentru mica familie:
* doua pulpe de pui
* 3 foi de dafin
* sare
* piper
* o lingura de faina
* cca 1/2 litri bere

Intii de toate jumulim de piele pulpele, le spalam si le taiem in doua. Le punem intr-o tigaie destul de inalta si intr-un singur strat, cernem faina deasupra, saram si piperamdupa gust, adaugam frunzele de dafin si... cel mai greu lucru acum... rasturnam incet berea, adica imbatam pulpele cu ea... Atentie, carnea trebuie sa fie acoperita cu bere.
Acoperim cratita cu un capac si lasam la foc mijlociu, timp de o ora jumatate. Mai ridicam din cind in cind capacul, mai intoarcem carnita, oricum nu trebuie sa lasam ca sosul sa scada prea mult.

La sfirsit vom vedea ca am obtinut o carnita frageda si delicioasaaa. Asezam in farfurii, adaugam un pic de sos deasupra (daca aveti copii, atentie sa nu fie prea pretentiosi, pentru ca sosuletul este un pic amarui, a mea a papat tot iar bucuria mea a fost foarte mare, avind in vedere ca am probleme cu ea, ca nu prea maninca papa cu carne, doar pirjolute ca sa nu mestece mult) si servim.
Noi am servit cu feniculi gratinati-

4 comentarii:

  1. Trebuie sa fie delicioase,daca si "Scumpa ta" a papat!
    Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. buonissimoooo...ho giusto un polletto in frigo
    che aspetta di essere cucinato...
    bravissima Daniela!!
    bacioni
    Enza

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Mariana ! sint imbatator de bune... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !