duminică, 18 martie 2012

Salata de primavara


O salata rapida, delicioasa si pot spune... sanatoasa..., am numit-o de primavara, pentru ca nu am stiut cum sa-i spun...
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

  • 2 cartofi (cca 300 g)
  • 200 g broccoli 
  • 400 g calamari
  • o legatura patrunjel
  • sare
  • ulei de masline
  • o lamiie
Spalam si fierbem cartofii in apa cu sare, timp de cca 40 de minute. Cu 10 minute inainte de a fi fierti cartofii, spalam si punem la fiert calamarii, timp de cca 15 minute (eu nu am pus sare pentru ca scria pe pachet ca aveau deja...). Intr-un alt vas, punem apa cu sare la fiert pentru broccoli. Pina incepe apa sa fiarba, scurgem cartofii de apa, ii curatim cu atentie sa nu frigem degetelele, iar pe un platou asezam cartofii taiati felii grosute in straturi, iar pe fiecare strat stropim cu un pic de ulei... In apa cu sare care a inceput sa fiarba, punem broccolii spalati si rupti in buchetele, eu asa i-am cules din gradina, buchetele micute, si-i fierbem cca 2-3 minute, nu mai mult. Ii scurgem imediat de apa, ii asezam pe platou, apoi in partea centrala a platoului punem calamarii pe care i-am scurs bine de apa. Stropim bine cu ulei de masline toate ingredientele, peste calamari punem suc de lamiie (dupa gust), spalam si taiem marunt patrunjelul proaspat (eu tot din gradina l-am cules) si-l presaram deasupra. 
Va doresc pofta buna, sigur e o salata care dispare repede... Isabella deja a "achizionat" ieri o alta punga cu calamari, cica sint buni, sa mai faca mama salata...
Va doresc o duminica minunata !



30 de comentarii:

  1. Yum! Ce ma bucur ca a venit primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi ploua, dar tot primavara e cu copacii infloriti... Pupici !

      Ștergere
  2. N-am mancat niciodata calamari, dar am auzit numai de bine despre ei:) Data viitoare cand ii vad la magazin, iau si eu sa incerc salatica ta :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la astia ma cam cert cu Isabella, ca eu maninc foarte multi cind fac cite o dieta sa mai dau jos din kg... dar jumatate din papita mi-o fura domnisoara din dotare... Sa incerci sa vezi ce buni sint... Pupici !

      Ștergere
  3. Foarte interesanta salata ai facut, harnicuto!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Nu sint chiar asa de harnicuta, ca salata asta e prea usor de facut, dar am fost harnicuta la mincat... Pupici !

      Ștergere
  4. Foarte buni-s calamarii, imi plac si mie...salata e foarte atragatoare! puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as minca toata ziua calamari... in general de fructele de mare sint indragostita la maximum... Pup !

      Ștergere
  5. che buono...ottimo e fresco!!
    baci

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga de tine,si tu astepti primavara!Salata asta merge de minune oricand!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo, merge... dar acum ma dau si eu la ea, ca sa-mi scot o tira in evidenta silueta care dispare... /(exceptie fac cartofiorii aia, ca restul merge de minune... Astept primavara, pentru ca toata iarna am fost virusata, iar acum ma tem ca o iau de la capat... Pupici !

      Ștergere
  7. Mmm, ce bine arata! Excelenta combinatia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunuta tare, daca a mincat si copilul, iar la sfirsit a spus ca mai vrea...

      Ștergere
  8. Mmmmmmmmmm! Ce bunatate! Poti sa-i spui de primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, mai am alte retete de facut si postat, tot primavaratice, doar ca intre timp pe muntele din fata casei a nins asta noapte, sper sa nu coboare frigul si pe la noi, altfel nu mai mincam fructe... Pupici !

      Ștergere
  9. Tare buna combinatia, daca adaugai cateva rosii cred ca mirosea a primavara, asa sa fie colorata !! :) Pupici cu lipici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut sa pun si citeva feliute de rosii si chiar aveam in casa, doar ca toate ingredientele erau destul de caldute si nu am riscat... Sigur ar fi fost mai colorata si mai frumoasa... Pupici si de la noi !

      Ștergere
  10. imi place mult aceasta salata si in special cele cu fructe de mare!!Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Delicioasa si foarte sanatoasa!Imi place tare mult cum arata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai usurica, ne pregatim un pic, ca acusica vine pastele si iar mincam de uitam sa ne oprim, ma rog, vorba vine, dar tot gustam din toate... Pupici !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !