joi, 4 noiembrie 2010

Grisine rapide


Va invit la grisine, dar berea o aduceti voi...
Ingrediente:

* 180 g faina 00
* 150 g brinza philadelphia
* 20 g ulei de masline
* sare
* chimen (facultativ)

Intr-un castron am amestecat toate ingredientele, faina cernuta, philadelphia, uleiul si un pic de sare, intii am framintat cu o furculita, dupa aceea pe masa de lucru am framintat cu miinile, am obtinut o frumoasa mingiuta (atentie !!! nu puneti faina pe masa), am impartit in multe bucatele de cca 25 de grame, am format snurulete lungi groasa cit degetul aratator, le-am asezat in tava pe hirtie de copt, le-am uns cu ulei in care am pus un pic de sare pentru ca aluatul nu era suficient de saratel (ca sa mearga berea...¨¨¨¨), am presarat un pic de chimen, care la copt s-a dezlipit de grisine (deci va recomand sa-l puneti in aluat)


bagam tava in cuptorul preincalzit la 190 de grade si le lasam pina grisinele se coloreaza frumos si devin un pic crocante.
Scoatem de la cuptor, lasam la racit, ne asezam in fata televizorului si ne apucam de rontait...
Spor la rontaiala, aveti grija ca dispar repede, iar daca aveti copii prin preajma, va fi cam greu sa-i indepartati de linga grisine.

9 comentarii:

  1. Buna! Am mare nevoie de voturile tale pentru ca sa castig si sa imi pot plati o parte din credtul facut. Gasesti retele mele la linkurile urmatoare: http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/?bid=BP00674 http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/?bid=BP00676 http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/?bid=BP00677 http://www.bucataras.ro/bucataras-premium/?bid=BP00756 Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exceptionale ...am notat reteta,ma duc sa iau bere ...si la rontaiala!Te pup!xxx

    RăspundețiȘtergere
  3. Anuta, miine nu te uit, ca astazi deja am votat. Bafta multa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen, astazi ofer eu si grisinele si berea... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. te ne rubo un po' e mi segno la ricetta...
    buonissimi....complimenti!!
    ciao Daniela
    un bacio
    Enza

    RăspundețiȘtergere
  6. De mult n-am mai mancat grisine,iar tu chiar le faci.Reteta notata.Multam!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Grazie, Enza ! Gentile come sempre... Un bacione !

    RăspundețiȘtergere
  8. Angi, nici eu nu mai mincasem de mult, iar din comert am cumparat o data si nu citisem ca erau piperate, asa ca... le fac si le rontai... ca un soricel...
    Pupici si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !