vineri, 11 februarie 2011

Paste cu conopida la cuptor/Pasta con cavolfiore al forno



In afara de lasagna, nu mai facusem altfel de paste la cuptor, dar de reteta asta, pur si simplu, m-am indragostit. 
Ingredientele necesare:

* 250 g paste tip rigatoni
* o conopida micuta
* o ceapa micuta
* 100 g pancetta affumicata (poate fi inlocuita cu kaiser)
* 150 g cascaval afumat (provola am pus eu)
* 100 g parmezan
* cca 400 ml besciamella
* piper negru macinat
* 3 linguri ulei de masline
* 3-4 linguri pesmet



Intii de toate facem besciamella
Curatim, spala si rupem in buchetele conopida, apoi o punem in apa sarata si o lasam cca 10 minute din momentul cind incepe sa fiarba, apoi scurgem apa din ea. Intr-o tigaie de prajit rumenim un pic ceapa impreuna cu pancetta. Adaugam deasupra conopida pe care o sfarimam putin cu o furculita si adaugam deasupra un polonic cu apa. O lasam un pic sa fiarba apoi adaugam sare, piperul si amestecam.
Intre timp fierbem pastele al dente, pe pachetul meu scria 11 minute, eu le-am lasat doar 9 minute. Scurgem apa si rasturnam pastele peste conopida, adaugam cascavalul afumat taiat cuburele, jumatate din cantitatea de besciamella, 80 g de parmezan, piperam un pic apoi amestecam bine ingredientele. 
 Intr-o tava yena am pus citeva linguri de besciamella si am presarat doua linguri de parmezan ras, am rasturnat pasta, am acoperit cu restul de besciamella, parmezanul ramas, am presat pesmetul deasupra si am bagat tava in cuptorul preincalzit la 220 de grade timp de  15-20 minute, depinde de cuptor si cit de rumenite le vrem. 
Le servim caldute, caldute... sint delicioase...

6 comentarii:

  1. Dev'essere di un buono, adoro il cavolfiore!
    Un abbraccio e buon fine settimana

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca sunt tare bune,,,,paste cu tot felul am facut,,,dar cu conopida nu m-am gandit,,,,am sa incerc ca ne place si pastele si conopida,,,,puppp!! si-ti doresc MULTA IUBIRE!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. i-mi plac foarte mult pastele la cuptor,iar ale tale sant delicioase rau,am facut si eu si stiu bcum sant yammy!pupici si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Grazie, Marifra per la visita ! Un bacione e buon week-end !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Mirela ! Pupici ! Week-end placut si un Valentine's Day plin de iubire !

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabriela, ma gindeam ca doar eu maninc chestii mai ciudate, dar daca spui ca si tie iti plac, inseamna ca totul e in regula. Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !