sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Muffins cu nuca de cocos


Pentru iubitorii de nuca de cocos sau pentru curiosii care vor sa pape un muffins care se topeste in gura.
Ingrediente pentru 10 muffins, cu modificarile facute de mine:

* 3 oua
* 150 g zahar
* 250 g faina de cocos (225 g faina de cocos + 25 g faina normala)
* 250 ml frisca lichida (200 ml frisca + 50 ml lapte)
* un pliculet zahar vanilat
* 12 g praf de copt



Mixam intii bine ouale impreuna cu zaharul, pina acesta din urma se topeste, dupa care adaugam faina din nuca de cocos (si cele 25 g faina) si amestecam bine pina se incorporeaza impreuna cu celelalte ingrediente. Adaugam frisca, in cazul meu frisca + laptele, zaharul vanilat, mixam bine, bine si punem vasul in frigider pentru 20 de minute. Dupa ce a trecut timpul de stat in frigider, adaugam praful de copt, amestecam bine din nou, punem compozitia in formele de muffins, atentie doar pe trei sferturi umplem formele, ca sa aiba loc sa creasca, eu am pus mai multisor si au iesit din forme, dar nu e nimic grav...
Bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 20 de minute.
Le-am lasat sa se raceasca bine, bine, apoi le-am asezat pe un platou, la cele in forma de floarea soarelui le-am lipit niste bombonele micute (s-au lipit foarte usor),


iar daca as fi avut frisca suficienta, as fi pus cite un mot de frisca in gaurelele de la ceilalti muffinsi.
...si o poza cu interiorul fraged... Hmmm, delicioase...


Sursa retetei, era de fapt o prajitura pe care au am adaptat-o la formele din dotare.

16 comentarii:

  1. Pai da, ar merge de minune acum, langa cafea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Complimente de lins botul...:D...an sensul de bunatate na nu an sensul urat...hahahha...ami plac mult si vreau sai fac prima o poi...:D...te pupic dulcic si ati urez bun sfarsit de saptamana

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata,iar daca sunt cu cocos,imi plac la nebunie,asa ca fur si eu una,,,,,asa de pofta,,,pupici si o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate Lilly, eu cu cafea i-am servit... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Alina, stai linistita, ca am inteles semnificatia, asa e "lingi boticul" cind papi asa bunatate... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirela, daca ai furat virtual, sa-mi spui daca a fost bun... hi, hi... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Stafeta prieteniei si premiile lunii noiembrie te asteapta la mine pe blog. Imi plac tare mult muffinsii tai , eu ador cocosul !

    RăspundețiȘtergere
  8. arata super bine.....pupici si o duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, Vio ! Imi fac timp si vin sa ridic stafeta si premiile. Pupici si-o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, Alina ! O seara placuta si o saptamina minunata, iti doresc ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte, foarte frumos arata, felicitari!

    Te rog frumos, daca vrei, sa modifici in blogrollul tau, de saptamana trecuta blogul meu nu se mai numeste Cuina Banateana ci Retete ca la mama si linkul corect este http://www.retetecalamama.ro. Iti multumesc din suflet, Laura Laurentiu - Retete ca la Mama.ro.

    RăspundețiȘtergere
  12. bellissimiiii.che voglia di rubartene uno..e
    magari mi trovo prendo anche un biscottino qui sotto...bravissima Daniela!!
    bacioni
    Enza

    RăspundețiȘtergere
  13. Grazie, Enza , faccio cambio con la tua torta... Un bacione !

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună. Vreau sa încerc rețeta dvs, dar nu sunt sigura ca am înțeles bine partea cu faina de cocos: e 25g faina de cocos și 225g nuca de cocos măcinată? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita si scuze, am scris gresit. 225 g e faina de cocos si 25 g faina normala.

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !