sâmbătă, 21 mai 2011

Alfajores cu nutella

Biscuiti deliciosi, atit pentru copii cit si pentru cei mari...
Alfajores sint cei mai renumiti biscuiti din sudul Americii. 

Ingrediente pentru cca 40 alfajores:
  • 180 g unt
  • 150 zahar
  • 3 oua
  • 200 g faina
  • 300 g amidon de porumb
  • un plic zahar vanilat
  • 8 g praf de copt (in alta reteta am gasit scris 3 g, cred ca e mai bine asa, ca altfel tind sa se umfle un pic si nu arata bine)
  • umplutura originala dulce de leche (eu din lipsa de timp, n-am facut dulcele de lapte ci am umplut biscuitii cu nutella, cam neortodoxa umplutura dar delicioasa)
  • nuca de cocos
Punem in vasul mixerului zaharul impreuna cu untul la temperatura camerei. Mixam bine pina vom obtine o crema omogena. Apoi adaugam ouale, eu am pus cite unul si am mixat incontinuu. Separat cernem faina impreuna cu praful de copt si zaharul vanilat si adaugam cite un pic peste compozitie, mixind incontinuu. Framintam aluatul pina vom obtine o compozitie omogena, dar destul de molcuta. Invelim aluatul intr-o folie si-l bagam in frigider pentru cel putin 30 de minute. Pe masa infainata, intindem cu sucitorul o foaie de cca 4 mm grosime si decupam cerculete de cca 5 cm. Punem biscuitii in tava tapetata cu hirtie de copt
 Si bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 10 minute. Atentie, biscuitii nu trebuie sa se coloreze, ci ramin albi. 
Ungem fiecare biscuit cu dulce de leche (eu nutella)
Asezam un alt biscuite deasupra si presam un pic, apoi trecem biscuitii prin nuca de cocos rasa, eu am avut alba si rosie.
Sint un deliciu...

14 comentarii:

  1. A doua oara cand trec dar...reteta nu-i!!!Bine de data asta trece de la mine...
    Te pup si-ti doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buonissimi. Che bello il tuo blog. Complimenti

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze iubita, dar n-am avut timp sa o scriu... Abia in seara asta am fost mai libera... Pupici si week-end placut !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Grazie mille, Meris ! E grazie anche per la visita !!! Buon week-end !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciao Daniela, ma tu mi fai i dolci della mia terra, Argentina, e non mi offri nemmeno uno, sai che non li ho mai fatti, però ho sempre un barattolo di dulce de leche in dispensa. Un bacione e buona domenica. Alex

    RăspundețiȘtergere
  6. Alex, ti offro con piacere... ma buoni dolci si trovano nel tuo paese... proprio buoni... Adesso devo fare dulce di leche per farli ancora... Baci e buona domenica !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata! Si nutella....yummmi:)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Danutzaaaa ma sn deliziosi e meravigliosi...:D...mi prendo la ricetta x farli assolutamente...:D...troppo belli e buoni.Ti faccio i miei più sinceri complimenti e ti abbraccio forte forte

    RăspundețiȘtergere
  9. Danutza si noi tot yummmi am zis, dar dispar prea repede la cit sint de buni si fragezi... yamiii... Pupici si-o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  10. Grazie mille, Novelina ! Un bacione e un abbracio... e sono contenta che sei passata da me, perché non sapevo piu niente di te... Buona domenica !

    RăspundețiȘtergere
  11. come resistere a tale bonta'...buonissimiiii!!
    un bacione!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi ploua in gura cand ma uit la poze. Voi pune si eu in practica reteta. Te-am adaugat in blogroll pe Blogul lui Haplea. Buon lavoro!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc, Haplea ! Spor la treburi iti doresc !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !