sâmbătă, 6 martie 2010

Ficat de vita prajit


Nu va imaginati ca e cine stie ce reteta, doar va arat cum fac ficatul de vita.
Ingrediente:
* 3 felii de ficat
* doua cepe
* cca 20 rosii chery
* 5-6 linguri ulei masline
* sare
* ardei iute (optional)

Intii curatim, spalam si taiem ceapa feliute. In tigaia de prajit punem uleiul, iar cind s-a infierbintat punem ceapa si rosiile (ale mele erau congelate), rosiile le strivim cu ajutorul unei furculite de lemn (ca sa nu zgiriem tigaia), adaugam un pic de sare si ardeiul taiat feliute (optional, adica asta a fost doar in portia sotului),  lasam la foc moderat, pina ceapa se rumeneste un pic.
Adaugam feliile de ficat, saram si tot la foc mic le lasam la prajit, avind grija sa intoarcem pe ambele parti, pina ficatul este bun de mincat. Nu l-am lasat sa se intareasca prea mult. Inchidem aragazul, asezam in farfurie si servim papita calda cu piine sau mamaliguta. Pofta mare !


16 comentarii:

  1. faina reteta ta.daca ii pun si un pic de boia de ardei iute o pot servi si sotului meu.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmm...cum arata!
    Te astept la mine cu premii frumoase!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarah, buna ideea cu boiaua de ardei, am sa pun si eu pentru noi fetele, dar din cea dulce. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Mimi ! Imi imaginez ca premiile sint la fel de frumoase, ca toate retetele tale. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Alina ! Pupici si-un sfirsit de saptamina cit mai placut !

    RăspundețiȘtergere
  6. nu o fi cine stie ce reteta,insa sigur este delicioasa,complimente!!va doresc un sfarsit de saptamana minunat!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu mamaliguta e cel mai bun! Mmmm...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Nicole ! O duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  9. Cuscra, noi am servit cu piinita, dar imi imaginez in virful furculitei o bucatica de mamaliguta calda cu care sa string sosuletul din farfurie... yamiii... uite cum ma chinui de una singura si-mi fac pofta...

    RăspundețiȘtergere
  10. a trecut ceva timp de cand n-am mai mancat ficati! :D sosul ala cu ceapa arata maxim! te pup, Daniela si La multi ani de 8 martie!:D

    RăspundețiȘtergere
  11. mmm,cita savoare intr-o reteta simpla!la multi ani pt. miine,mamico!:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc, Diamond !
    La multi ani si sa ai un 8 martie cit mai minunat !
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc, Alison !
    La multi ani si 8 martie plin de iubire !

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar aveam ficat de vita in frigider si chiar nu stiam cum sa il fac...multumesc de reteta mai ales ca aceasta reteta e buna si pt dieta mea de slabit

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu placere Dulcik, sper sa-ti placa. Noi doar asa il mincam, nu pe gratar ca se usuca..
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !