duminică, 3 octombrie 2010

Calzone ripieno




Ingrediente:
  • un pachet aluat frantuzesc (forma rotunda)
  • sunca presata
  • o mozzarella
  • o jumatate ceapa rosie
Sa incep cu inceputul... bag "nasul" prin frigider, mozzarella mai are un pic si scade termenul de garantie, sunca presata... nici ea "nu se simte prea bine". Cumpar un pachet de aluat frantuzesc (asta pentru ca nu aveam chef sa framint, desi iese mai buna reteta cu aluat de piine)
Scot toate ingredientele din frigider, iar dupa jumatate de ora, dau drumul la cuptor la 180 de grade, intind foaia de aluat in tava de la cuptor, iar pe jumatate de foaie asez sunca presata pe care cu ajutorul aparatului pe care il am in dotare am taiat-o feliute subtiri, subtiri (cum erau feliile cindva la restaurant de se vedea Palatul Culturii prin ele, adica transparente rau de tot)..., tai ceapa feliute subtiri si desfac cerculetele pe care le distribui deasupra suncii, am taiat mozzarella cuburele micute si le-am asezat deasupra, am acoperit din nou cu sunca presata , am "indoit" aluatul si l-am "crosetat" bine pe margini, ca nu cumva sa iasa mozzarella in cuptor, cu ajutorul unei furculite am intepat bine aluatul (ca sa nu se "umfle in pene" la caldura"), am dat tava la cuptor, preincalzit la 180 de grade si am lasat-o timp de cca 20 de minute, pina am vazut ca e colorata frumos. Scoasa din cuptor, am asezat-o pe gratar...iar cind era calduta, am taiat-o si servit-o, alaturi de un paharut de bere (eu), Isabella a servit alaturi de un pic de coca-cola. Deci, a fost o surpriza sa constat ca odrasla din dotare, a papat tot, desi avea gust de ceapa. O reteta usor de facut, mai ales atunci cind se anunta musafiri nepoftiti.

14 comentarii:

  1. tare bine arata!am sa incerc si eu...oare cu foietaj nu merge?

    RăspundețiȘtergere
  2. Geta, eu ii spun aluat frantuzesc, dar cred ca de fapt e vorba despre acelasi aluat. Deci, merge...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa ceva as papa acum!voi vace cu foietaj deocamdata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super buncalzone al tau si nici nu se pierde mult timp...:D...complimente si msi de idee.Ati urez o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  5. Mariana, ai grija sa ai si un paharut cu bere, ca sigur se cere... hi, hi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult, Novelina ! O seara placuta si o saptamina cit mai minunata, iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  7. ce bunaciune ,daca a papat si printesa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Alison, eu sint multumita cind maninca domnisoara, inseamna ca am trecut cu brio testul... adica nu bucataresc degeaba...

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi place, nu numai Isabellei! Aluatul il fac eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place... E mai sanatos cu aluatul facut in casa, dar eu am facut in viteza...

      Ștergere
  10. Eu am niste aluat de pizza la frigider, ramas de aseara pentru azi, dar acum este foarte clar pentru mine ca le fac "baietilor" calzone!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E si mai delicios cu aluat de pizza... Ai pus berea la rece, ca reteta cere... Pupici !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !