miercuri, 19 ianuarie 2011

Piept de pui cu sofran


O reteta delicioasa (de pe punguta cu sofran), dar destul de consistenta.

Ingrediente:
* 400 g piept de pui
* 50 g unt
* 1 dl vin alb
* 2 dl smintina
* un pachetel sofran
* un galbenus de ou
* sare
* piper
* o legatura de patrunjel (asta l-am adaugat eu ca nu era in reteta)

Taiem cuburele pieptul de pui si-l prajim in unt, circa 20 de minute, trebuie sa se rumeneasca. Saram, piperam, adaugam vinul alb si acoperim cu un capac timp de doua minute, cit sa prinda un pic de gust carnea.
Acum, scoatem carnea intr-o farfurie si o acoperim cu un capac ca sa se mentina calda. Dizolvam sofranul in smintina si-l adaugam peste sucul din tigaie si lasam la foc mic pina obtinem un sosulet consistent.
Separat, zbatem galbenusul cu un pic din acest sos si-l adaugam peste celalalt sos, amestecam bine si dam tigaia de pe foc. Dupa ce am adaugat oul, nu trebuie sa mai fiarba sosul. Adaugam pieptul de pui, patrunjelul taiat marunt, amestecam bine si servim mincarea calda.

8 comentarii:

  1. alta bunatate!!dar toate deliciile le pregatesti tu?foarte interesanta reteta asta,un alt mod de a pregati pieptul de pui pe care eu nu il stiam!!bravissima!!o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nico, nu pregatesc eu ci zina cea buna, hi, hi... Pupici si-o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  3. daniela, de unde ai luat sofran?nu am gasit nicaieri pana acum!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Diamond, nu stiu daca se gaseste in tara, aici se gaseste in toate magazinele alimentare... Imi pare rau ca nu te pot ajuta... Pupici si-o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  5. buonissimo....è da provare..Grazie!!
    baciotti
    Enza

    RăspundețiȘtergere
  6. Mooama, ce bun trebuie sa fie.....arata delicios!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Iulia ! E bunut, bunut de tot...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !