joi, 29 decembrie 2011

Craciun 2011


A trecut atit de repede si sarbatoarea Nasterii Domnului...
Multumesc tuturor celor care mi-au lasat mesaje si sper ca ati fost cuminti si mos Craciun a fost darnic cu toata lumea. 
Asa cum v-am obisnuit, va prezint cite ceva de pe masuta noastra de sarbatoare. Nu mi-au iesit toate frumoase cum as fi vrut, nici nu aveam pretentia dupa o noapte de febra si nesomn, iar simbata pe jumatate adormita si tot cu febra, am incropit cit de cit sa pot aseza ceva pe masa noastra. 

Biscuiti decorati pentru mos Craciun, ajutata la decorat de domnisoara Isabella



Vol-au-vent cu crema de somon afumat in forma de floricele (reteta e aproape la fel cu cea de aici) doar ca am facut altfel umplutura si va voi explica unde am gresit de nu au iesit la fel de frumoase...


Rulouri cu philadelphia si prosciutto cotto, reteta o gasiti aici


Salata boeuf, pe care as fi vrut sa o fac in forma de mos Craciun, dar nu ma tineau "balamalele", asa ca am decorat-o rapid duminica dimineata


Carpaccio di polpo (aici voi reveni cu reteta si va voi spune cum am rezolvat-o pe "doamna caracatita")


Tortellini cu supa dupa reteta de aici


Cotlet de porc umplut cu castane si smochine uscate (voi reveni cu reteta)


Piinita bradut pe care am uitat sa o pozez, facuta cu aluatul de la piine floarea soarelui
si dulciuri doar biscuitii si pandoro (cumparat)...


Va doresc in continuare sarbatori fericite si un an nou cu bucurii !

54 de comentarii:

  1. Ei,priteselor se pare ca ati facut ceva abuzuri culinare si v-ati rasfatat din plin:)va pup si va doresc tot binele din lume!
    Un An Nou fericit!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am obisnuit sa vad parada culinara la tine,si de fiecare data raman impresionata...imi place cum combini meniul si cum le garnisesti !!!Mi-a lasat gura apa la aperitivele tale...poate de revelion de confectionez...inca nu stiu,pentru ca nu fac revelionul acasa si nici pe intai nu voi manca acasa...deci,voi vedea!
    Te pup cu drag si-ti doresc un an nou plin de sanatate si fericire,multe bucurii si impliniri alaturi de cei dragi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bogat si apetisant meniul tau !
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Totul arata impecabil.Asteptam cu interes retetele.
    La multi ani si un 2012 plin de realizari si impliniri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce rasfat !! O masa imbelsugata nu gluma! Un 2012 minunat, asa cum ti-l doresti! Imbratisari cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa de multe bunatati nici nu stiu ce sa-mi aleg:) Cred ca gust din toate! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, un An Nou fericit si plin de impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  8. draga mea ,am venit sa iti urez un an nou fericit si multa sanatate,tie si familiei tale!fie ca in 2012 toate dorintele sa ti se indeplineasca,sa ai parte doar de zile insorite si fericite si ca toate necazurile sa te ocoleasca.te pupacesc cu drag,sa nu imi dai raceala,da?

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani,un an nou plin de bucurii!!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani!Iti doresc un 2012 plin de realizari si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, Teo ! Am avut ajutoare, nu am exagerat sa papam tot doar noi trei... Pupici si-un an nou minunat !

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc, Petronela ! Ma faci sa rosesc si sa ma simt mica, mica la cite complimente faci !!! Pupici si iti doresc un an nou cu bucurii si impliniri !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. o multime de bunatati ai facut !!!!
    Un an nou fericit , plin de bucurii si multa sanatate iti doresc!!! La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, Antonina ! Draguta ca intotdeauna... Ti-am spus ca pe fetita mea o cheama si Antonella ?! Adica tot de la Anton vine... Te pupicesc si-ti doresc un sfirsit si un inceput de an minunat ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  15. Ooo, Sarah imi pare bine ca ai mai dat un semn de viata. Sper ca totul e bine...
    Te pupicesc si-ti doresc un sfirsit de an minunat, iar 2012 sa-ti aduca multe bucurii, sanatate, impliniri si tot ce-ti doresti ! O calda imbratisare din departare !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, Flory ! La multi ani si-un an nou cu bucurii ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc, Craita ! La multi ani si-un nou an plin de bucurii, sanatate si impliniri !

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, "nene Haplea" ! La multi ani si-un an minunat !

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc mult, Cat ! La multi ani si-un an nou cu bucurii ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  20. cat de multe bunatati,ah ce ti-as fura macar o bucatica :))La multi ani in noul an 2012!!!de multa sanatate si bucurie sa ai parte!!!!Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Iti urez un An Nou plin de fericire si liniste sufleteasca! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  22. Fie ca noul an sa-ti aduca mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata, mai multe reusite decat esecuri, mai multe bucurii decat necazuri si multe, multe zambete! Sa-ti amintesti cu drag clipele petrecute alaturi de oamenii minunati, sa uiti de toate supararile, sa fii sanatoasa si plina de viata! La multi ani !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Mmm ce de bunatati!
    La multi ani cu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani, Mihaela ! Iti doresc un an nou minunat, plin de realizari !

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc, Dana ! La multi ani si un an nou minunat !

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc, Anastasia ! Sa dea Dumnezeu sa aiba toata lumea un an mai linistit, plin de realizari si satisfactii !

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc, Edith ! La multi ani si-un an nou plin de bucurii si realizari !

    RăspundețiȘtergere
  28. "La multi ani"!.Noul an sa-ti aduca tot binele din lume.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc, Dia ! La multi ani si tie !!! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  30. An Nou cu sanatate si numai bucurii!La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce nume frumos are !! Sa-ti traiasca draga mea !!! Un An Nou de poveste !!! te pup

    RăspundețiȘtergere
  32. Multumesc mult, Antonina ! La multi ani ! Te pupicesc si eu si Isabella-Antonella !

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce de-a bunatati!!

    E cumpana dintre ani! Sa privim inapoi cu iertare, inainte cu speranta, in jos cu intelegere, si in sus cu recunostinta! Un An Nou plin de bucurii si impliniri! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  34. La multi ani!!! Fericire si bucurii!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce de bunatati!!!iti lasa gura apa, si ce frumos a decorat ajutorul tau turtele :-)),sa pui reteta de cotlet umplut cu castane ,ca-mi face cu ochiul...La multi ani !!!!un an bogat in impliniri

    RăspundețiȘtergere
  36. La multi ani! Fie ca anul acesta sa va aduca numai bucurii si realizari multe!!! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Multumesc, Alexandrina ! Sa dea Dumnezeu la toata lumea un an mai bun, mai linistit si fara prea multe probleme ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  38. Multumesc mult, doamna Tasha ! Foarte frumos mesajul... Multumesc de vizita si va doresc din inima, un an cu mai putine probleme, cu pace, liniste sufleteasca si sanatate ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  39. Multumesc, Doinita !
    Iti doresc un an minunat, cu sanatate, fericire si pace ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  40. La multi ani, Adela ! Pupici si un an nou cit mai bun !

    RăspundețiȘtergere
  41. Toate arata superrr!!!
    La multi ani!!
    Un an 2012 imbelsugat!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Ce bine arata toate...imi place meniul ...pe gustul meu!
    La multi ani ,un an bun cu sanatate si realizari in toate!

    RăspundețiȘtergere
  43. Multumesc, Nicoleta !
    La multi ani si-un an nou minunat !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !