vineri, 11 februarie 2011

Besciamella



Cum fac eu besciamella...
Avem nevoie de: 
* 100 g unt
* 80 g faina
* un litru de lapte
* un picut de sare
* un pic de nucsoara
* 2 linguri de parmezan ras


Intr-o tigaita topim untul, dam la o parte de pe foc, iar cind acesta este un pic caldut, adaugam cite un pic de faina amestecind continuu ca sa nu faca "cocoloase"
Dupa ce am incorporat toata faina, incet incepem sa adaugam cite un pic de lapte caldut, amestecind incontinuu. Cind am terminat laptele, adaugam un pic de sare si nucsoara (asta ca sa nu se simta gustul de lapte) si putem tigaita din nou pe foc mijlociu, atentie, trebuie sa amestecam incontinuu pina incepe sa se ingroase compozitia, trebuie sa fie nici prea subtire, nici prea groasa... oricum cind se raceste se mai intareste. Dam tigaita de pe foc, adaugam parmezanul si amestecam bine. eu am facut doar jumatate din ingrediente, pentru ca iese foarte multa besciamella.
Besciamella o putem folosi la lasagna sau la oricare alte paste facute in cuptor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !