vineri, 18 februarie 2011

Muschi de vita in crusta de sare/Filetto al sale



Reteta am vazut-o pe un canal de televiziune, emisiunea "Cotto e mangiato". Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
  • 2 kg de sare mare (din aia de pus la muraturi)
  • rozmarin
  • salvie
  • o bucata muschi de vita (cca 600 g)
  • 3 linguri de iaurt
  • 1 lingura mustar
Intr-un vas care sa mearga in cuptor, asezam un rind de sare, frunze de rozmarin si salvie spalate, asezam bucata de muschi deasupra (eu am avut roast-beef), adaugam din nou frunzulite de rozmarin si salvie deasupra bucatii de carne si acoperim bine cu sare. 


stropim un pic cu apa cit sa se intareasca sarea deasupra



bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de cca 40 de minute.
Scoatem din cuptor, curatim bine de sare, taiem felii si servim cu un sos preparat din trei linguri de iaurt amestecate bine cu lingura de mustar, daca avem putem sa adaugam si boabe de piper verde, eu m-am avut.
Pofta buna !


4 comentarii:

  1. Daniela,,,,arata bine,dar eu nu as manca-o asa cruda nici pe bani,,,,,daca fac am sa tin mai mult la cuptor,,,puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela, pai asta e secretul ... se maninca in singe, ca daca o lasi mai mult se intareste. Trebuiesc taiate feliute foarte subtiri... e foarte gustoasa asa... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sant convinsa ca este gustoasa,numai ca nu ma prea impac cu vita!
    Arata minunat,exact asa cum trebiue!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Janet ! Nici eu nu mincam carne de vita, asta pina cind m-am maritat si cum aici se maninca mai mult vita decit porc, m-am obisnuit... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !