joi, 31 martie 2011

Spaghettini cu crenvursti



O reteta pentru copii mofturosi sau spaghettini facute intr-un alt mod...

* doi crenvursti
* spaghettini
* 5-6 rosii cherry 
* un catel usturoi
* un sfert de ceapa blonda
* sare
* ulei de masline extravergine
* parmezan ras

Intii facem sosuletul cu rosii. Intr-o tigaie de prajit, punem la prajit cu putin ulei, ceapa  si usturoiul,  curatate,  spalate si taiate marunt impreuna cu usturoiul curatat, spalat si taiat marunt. Le prajim foarte putin, apoi adaugam rosiile spalate si taiate si un pic de sare, acoperim cu capac si lasam la foc mic (eu am avut rosiile de la congelator, asa ca le-am pus intregi, iar cind erau molcute le-am strivit cu o furculita) . 
Intr-o oala punem apa la fiert impreuna cu o jumatate de lingura de sare... iar intre timp... taiem feliute crenvurstii si bagam in ei usurel spaghettinile, cite 4-5 intr-o felie de crenvurste. 


Atentie, nu trebuie sa fie prea groase feliile, iar spaghettinile trebuiesc bagate in felii doar in timp ce apa fierbe, altfel daca le bagam mai devreme, riscam ca ele sa se umezeasca si sa se rupa. Cind apa da in clocot, punem spaghettinile la fiert si le lasam pret de 4 minute (am folosit spaghettini pentru ca nu am vrut sa fiarba prea mult crenvurstii si sa se rupa). Scurgem apa, rasturnam peste sosul de rosii, asezam pe farfurie, presaram un pic de parmezan ras si... servim un copil alintat... O poza cu spaghettinile in varianta fara parmezan... Pofta buna !

17 comentarii:

  1. ce ingenios..am facut si eu reteta asta...bune pastele..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ella, multumesc de vizita... Intr-adevar sint bune pastele... noi le mincam foarte des...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac foarte mult pastele...foarte delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Normal ca mancam si noi paste,ce-i drept nu foarte des caci...bucataria mea e corcita hihihi!Iti pot spune doar ca dupa ani de Italia,o idee de asta inca nu am auzit...foarte ingenioasa,zau!!!
    O voi pune si eu in practica cand voi face cu crenvusti!Pupicei si...noapte buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daniela, fantastici, ma come ti vengono queste idee? da fare ai bimbi. Ciao, Alex

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Grazie, Federica !
    @ Multumesc mult, Mariette !

    RăspundețiȘtergere
  7. Petronela, noi mincam paste des, pentru ca jumatatea mea e italiana, altfel... probabil mincam mai mult romaneste... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Grazie, Alex ! Questo e un piatto per i bambini un po viziati... Baci e buona giornata !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce idee super!
    Esti plina de surprize cuscra draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Inca nu m-am lamurit cu spaghetele infilate,ti-a venit tie ideea sau le-ai vazut pe undeva,caci ideea trebuie brevetata!!!Iar"jumatatea mea" e indragostit de bucatele romanesti asa ca....eu am bucatarie corcita si sint MANDRA...hai ca am glumit despre mandrie,dar e adevarul!
    Din nou,pupicei si noapte buna!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Petronela, jumatatea mea ti-am zis ca-i calabresa... nu ca n-as fi indragostita de bucatele romanesti, dar din alea servesc mai mult cind merg in tara... ca in afara de sarmale, nu prea minca al meu spaghetar... Hai ca te-am innebunit, n-am brevet pentru reteta si nici nu-mi apartine ideea, ca altfel cistigam mult din drepturi de autor. Ideea e de la vecina... dar am uitat sa zic... sa nu ma spui, da ?!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc de lamurire,al meu mananca tot ce fac si am chef sa mananc...l-am dresat bine de la inceput hihihi si neamurile lui stiu ca la mine acasa gasesc mancaruri mixte si...nu lipsesc de la nici o "tavolata in taverna"...asa ca,nu stiu daca-i bine sau e rau!!!
    Acum chiar ca te las la...ce vrei tu!!!
    Noapte buna!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Il mai pacalesc si eu citeodata, dar daca l-am luat mofturos. il tin asa, ce sa fac.-. hi, hi... Pupici si noapte buna *

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !