luni, 4 martie 2013

Salata de fenicul cu portocale si miez de nuca


O salata colorata, delicioasa si... sanatoasa...
Ingrediente:
  • un fenicul
  • o portocala si jumatate 
  • miez de nuca
  • sare
  • ulei de masline
Curatim intii feniculul de partea din exterior. Taiem cit de subtiri putem feliutele si incepem frumos sa le asezam pe un platou. Un rind felii de fenicul, un rind de feliute de portocale rosii (siciliane) si acestea curatate si taiate in 2-3 bucatele. Asezam din nou un rind felii de fenicul, portocale si apoi bucati de nuca (eu am avut miez la congelator si le-am asezat peste salata). 
Presaram un pic de sare, stropim cu ulei si... servim...
Hmmm, bunuta, bunuta... 
Astazi a fost a doua tura de salata, iar mai jos va prezint salata in varianta blonda, adica am pus felii de portocale calabrese...
Ce ziceti, serviti alaturi de mine o portie de salata ?!


18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc, Alina ! Cam asta rontai familia mea de vreo trei zile...

      Ștergere
  2. M-ai lovit direct in stomac cu salata asta!:)
    O bunaciune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, hi... Adina ! Eu am probleme cu cintarul, el imi arata kg si eu ma uit urit la el, asa ca am trecut la salate... O portie mica si pentru tine, ca sa-ti treaca stomacelul...

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Stiam ca nu doar noi mincam asa ceva..., iar acum am confirmarea ta !

      Ștergere
  4. Proaspata, sanatoasa si aromata!
    Perfecta pentru combaterea asteniei la inceput de primavara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astenie, neastenie, eu rontai la salata asta, mai ceva ca iepurasii...

      Ștergere
  5. Ador genul asta de salate, combinatii cat mai interesante! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau salata blonda, desi imi place mult si aia roscata ;-) N-am mai gasit de multi ani portocale rosii pe la noi...dar daca am vreodata ocazia, beau cate un Santal de portocale rosii, ca sa-mi astampar pofta ;-) puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liana, pentru tine una blonda... Dar daca vrei roscata, iti trimit ca mi-a luat soata de la calabresii lui, portocale adevarate si netratate... Pupici !!!

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !