duminică, 2 septembrie 2012

Biscuiti cu frisca


A venit toamna... Vacanta s-a terminat cam de multisor, dar daca in primavara ma plingeam ca a dat grindina si mi-a distrus gradina, acum ma pot lauda ca am facut multe borcanele cu gemuri/dulceturi de smochine si piersici... si inca nu am terminat. Acum mi-au ramas de pus morcovii (destul de multisori), patrunjelul in pungute la congelator. Asa ca de miine, in afara de faptul ca Isabella incepe scoala, voi invirti din nou in oala cu gem de piersici... Dar sa revin... sau sa-mi revin..., astazi va propun o reteta delicioasa de biscuiti.
Ingrediente:
  • 250 g faina
  • 50 g amidon alimentar
  • 80 g zahar
  • 80 g unt
  • 100 ml frisca lichida
  • un ou
  • 8 g praf de copt
  • un pliculet zahar vanilat
Cernem faina impreuna cu praful de copt, amidonul si zaharul vanilat. Facem o gaura in mijlocul ingredientelor si adaugam oul, zaharul, frisca si untul topit dar rece, apoi framintam bine, pina vom obtine un aluat omogen. Invelim aluatul in folie transparenta si-l punem in frigider pentru cel putin jumatate de ora. Pe masa de lucru, presaram faina, intindem aluatul cu sucitorul, daca vedem ca se lipseste presaram din cind in cind faina. am decupat biscuitii cu forma de floricica, iar cu o alta forma mai micuta (asta e de la o forma din plastic cu care scot sucul din lamii) am facut inimioara din mijloc, apasind dar nu atit de tare incit sa decupez aluatul... am pus apoi cite o bucatica de ciocolata, iar in tava tapetata cu hirtie de copt, am pus biscuitii, apoi i-am bagat in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de cca 15 minute, depinde cit de subtiri sint biscuitii, adica stati cu ochiul pe ei.
Lasam sa se raceasca, presaram un pic de zahar praf si-i servim la cafeluta sau laptele de dimineata. 
Pofta mare sa aveti !


21 de comentarii:

  1. As servi cativa biscuiti la cafea maine dimineata!!!Crezi ca ma poti ajuta???

    RăspundețiȘtergere
  2. Ies fini, sau mai taricei? Eu caut o reteta de biscuti cum sunt cei cu unt de la Lidl daca stii. Fini si cu aroma de unt.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lavinia sint mai crocantei, nu stiu cum sint cei de la Lidl, dar eu incerc mereu retete de biscuiti, ca sa nu se plictiseasca familia... Multumesc si eu de vizita !

      Ștergere
  3. Ce bine arata si cred ca sunt deliciosi, imi plac mult biscuitii de casa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita, Poliana ! La noi biscuitii nu lipsesc de pe masa, ma refer la cei facuti in casa...

      Ștergere
  4. Buni domne,clar!:)

    Lavinia,biscuitii de la Lidl,cei cu unt- fragezi,sunt deliciosi;si mie imi plac!:)
    Sunt client fidel!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, eu nu am magazinul Lidl in zona, de aceea nu stiam despre ce biscuiti vorbeste Lavinia. Multumesc, acum stiu si eu... Pupici !

      Ștergere
    2. Adina iubita, nu reusesc sa scriu nimic pe blog la tine, ca-mi vin minunile alea de litere incilcite si nu-mi ia mesajul, chiar daca le scriu bine. Daca poti, intra la comentarii si sterge sa nu mai apara, altfel risti sa intre lumea pe blog si sa nu-ti poata scrie... Pupici !

      Ștergere
  5. Am sa iau vreo cateva , pe dimineta langa un cappuccino! Va pup scumpelor!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa, la un cappuccino vin si eu, repejor, repejor... Lasa ca am ochit la tine o reteta cu piersici... cred ca ma dau la ea astazi... Pupici !

      Ștergere
  6. Interesanta reteta, n-am incercat niciodata cu frisca...
    O zi frumoasa, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sint un pic crocantei, nici eu nu facusem pina acum cu frisca, dar stii cum e, totdeauna invatam cite ceva nou... Pupici si o zi minunata sa ai !

      Ștergere
  7. che golosi biscotti...peccato non poter allungare la mano
    bravissima Daniela!!
    baci

    RăspundețiȘtergere
  8. Las galletas están muy ricas lucen crocantes y tentadoras,abrazos y abrazos.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !