duminică, 10 martie 2013

Clatite cu nutella


Ce  spuneti pentru o zi de duminica, sa ne indulcim cu niste clatite ?!


Ingrediente necesare:
  • 3 oua
  • 250 g faina
  • 500 ml apa minerala
  • un pliculet de zahar vanilat
  • nutella
Zbatem un picut ouale, adaugam faina si pliculetul de zahar vanilat si incet, incet cite un pic de apa minerala, amestecam mereu cu telul ca sa nu faca aluatul cocoloase.  In loc de apa minerala, puteti folosi cu incredere, laptele din comert.
Infierbimtam tigaia pentru clatite sau o tigaie obisnuita de prajit, o ungem cu un pic de unt la fiecare doua clatite facute, le prajim frumos, apoi le umplem cu ce doreste inimioara noastra, eu le-am umplut cu nutella.
Pofta mare sa aveti !
Buon apetito !!!


20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. De piersici, smochine sau prune ?! Aaa, am si de cirese amare...

      Ștergere
  2. Preferatele mele sunt tot cu dulceata, daca se poate de capsune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am de capsuni, dar pentru prieteni dragi, fug repede si cumpar...

      Ștergere
  3. Daa, cele mai bune clatite ever!! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cind a descoperit fetita mea clatitele, ma tot pune sa-i fac... Bune, cum spui tu... Pupici !

      Ștergere
  4. Vreau si eu vreo 2 clatite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Clatite nu refuz niciodata, mai ales cu cioco ... mmm :)

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ale Isabellei, tot cu ciocolata sint preferatele, desi eu tare as minca macar una cu brinzica de vacuta adevarata... Pupici !

      Ștergere
  6. Ne placeeee! Facut si noi aseara dar fara poza ca n-a fost vreme:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo, eu le mai dat peste degete ca sa fac poze, dar multe le fac in graba si nu ies cum as vrea...

      Ștergere
    2. Asa, da-i peste degete la rasfatata ta,sa mai guste si altii!:)))

      Ștergere
    3. Le dau, dar nu prea tine figura... de-ai vedea cite poze cu degete prin farfurii am... hi, hi...

      Ștergere
  7. Cred ca pot sa mananc 10 bucati,pe nerasuflate!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da... cind sint calde si proaspat umplute... Uite cum imi fac singurica pofta si pina la urma fug in bucatarie sa le comit.

      Ștergere
  8. Nu refuz nici eu una, doua, trei clatite :))

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !