miercuri, 10 martie 2010

Cartofi infasurati in kaiser



Ingrediente:
* 6 cartofi micute
* 12 felii kaiser
* 6 felii subtiri de cascaval

Intii punem la fiert cartofii pina sint "al dente", deci nu-i lasam sa se farime. Pot fi si cartofi noi, asta cind vor aparea, speram ca se termina iarna si incepem sa gasim si altceva prin magazine, adica produse proaspete.
Curatim cartofii si invelim fiecare cartofior in cite o feliuta de cascaval (recunosc ca nu aveam cascaval in casa si am inlocuit cu feliute de brinza topita)


Acum deasupra infasuram cu o feliuta de kaiser, e bine daca avem feliile cit mai lungute, eu a trebuit sa le innadesc (ssst, sa nu ma spuneti la nimeni) si le-am prins la capete cu jumatati de scobitori si le-am pus drept palariuta, cite o bucatica e brinzica si le-am asezat in tava cuptorului tapetata cu hirtie de copt.


Am bagat tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru circa 20-25 de minute. Sint deliciosii cartofiorii facuti asa, dar ii mai putem inlocuim cu bilute facute din mamaliguta rece.
Atentie, dispar repede... iar pielea de porc de pe marginea kaiserului, hmmm, nu va povestesc ce gust are...
Le servim calde alaturi de un paharut cu vin rosu... Pofta buna !

14 comentarii:

  1. te ne rubo uno....buonissimiiii....
    un bacio Enza

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti un blog delicios. Ce spuneti de un link exchange cu http://iaundex.blogspot.com ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca eu nu pap porc, arata intr-un mare fel;;)..
    Te astept pe blogul meu sa ridici cateva premii! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. D-ra Terra, ti-am lasat mesaj pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  5. V-am adaugat si eu in blogroll.
    Mi-am notat la favorite cateva dintre retetele dumneavoastra. Am sa va anunt de fiecare data cand fac vreuna.
    Cel mai tare am pus ochii pe "Paste cu broccoli", "Crenvursti in aluat sau cosite a la Mudj_hista", "Placinta cu mere si miere", "Prajitura cu iaurt" si alte cateva :D

    Foarte foarte bun blogul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Terra, sper sa-ti placa retetele. Eu broccoli maninc si iarna ca profit ca mai cresc in gradina... Pupici si-o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Cuscra, poti sa-i faci si cu piept de pasarica, adica pui sub sunculita o feliuta subtire de piept...

    RăspundețiȘtergere
  8. Aseara am facut reteta. Partea mai putin placuta a fost ca am pus cascaval si s-a topit in toata tava. S-a facut ca un covor de cascaval sub cartofi. Partea buna e ca s-a mancat imediat :))
    E o delicatesa. Mama mi-a zis ca gata, cu reteta asta sunt buna de maritat.
    :D
    Am sa mai incerc si alte retete de la dumneavoastra si am sa va spun cum mi-au iesit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos, ca ai incercat reteta. Si la mine s-a intimplat cu brinza topita, adica s-a mai scurs in tigaie. Daca vrei ca sa intre in cartofi, tura viitoare infasori cu o felie de kaizer cartofonul cu cascaval si mai infasori o data, ca pe un pachetel, asa ramine inauntru tot cascavalul topit.
    Daca mamei tale i-a placut si te-a laudat, atunci astept invitatia la nunta...
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma gandeam ca data viitoare sa aleg niste cartofi putin mai maricei si sa-i scobesc putin deasupra, unde sa pun cascaval :D... sa se topeasca in cartof.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu-i rea ideea, numai sa nu exagerezi cu brinzica, doar micuta sa fie gaurica la cartof, iar daca nu fierbi prea tare cartofii, sigur intra in ei, sau poti pune in loc de cascaval, o mingiuta micuta din unt, asa sigur nu se pierde prin tava...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !