luni, 8 martie 2010

De ziua femeii !


La multi ani, doamnelor !
La multi ani, domnisoarelor !
La multi ani, fetite mici !
La multi ani, mamici !

"Mama, azi e ziua ta
Ziua de 8 Martie
Ti-am adus si eu ceva
ti-am adus o carte
E o carte cu povesti
De la noi din tara
Unde e ca nicaieri
Dulce primavara !"

La multi ani, mamico !
Din cite imi amintesc, aceasta era poezia pe care o recitam la scoala...
Te iubesc mamico, as vrea ca in aceasta zi sa te am alaturi...
Abia acum imi dau seama ca erai emotionata, cind de 8 Martie te imbratisam si-ti spuneam ca te iubesc...
Abia acum, cind Isabella imi spune:
"La multi ani, mamico !
Azi e ziua ta !"

Doar in Romania, astazi se sarbatoreste ziua femeii si in special ziua mamei...
Nu stiu daca e un avantaj, dar aici astazi e ziua femeii, iar pe 8 mai e ziua mamei.
Asa ca abia atunci voi primi un cadou frumos de la Isabella, da... un cadou care va fi secret, pentru ca-l va face cu minutele ei, la gradinita, fara ca mama sa vada...

La multi ani !
Va doresc din inima, un 8 Martie minunat, sa fim/sa fiti iubite, in aceasta zi si nu numai...





12 comentarii:

  1. Multumesc, Alexandrina !
    Iti doresc un 8 martie plin de fericire si iubire !
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani iti doresc de 8 Martie!
    Te pup ,Daniela!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani draga mea!! Iti doresc un 8 Martie plin soare si caldura si o primavara minunata!! Te pupic!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani,Daniela,draga!
    Asa e.In Romania,ziua de 8 Martie,e in primul rand privita ca ziua mamacilor.A ramas acelasi sentiment.
    Azi,la scoala,emotiile erau ridicate la patrat.Se simtea in clasa atat tremurul versurilor atat de mult repetate,cat si umezeala din ochii mamicilor sau bunicilor,atunci cand puiul cel mic isi spunea poezioara.A fost as cum trebuia sa fie in aceasta zi speciala!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Laura !
    La multi ani si-un 8 Martie minunat, cu multa iubire si fericire !

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, Angi ! Multumesc ca ai povestit si ma bucur ca macar aceste traditii n-au disparut, inca, de la noi. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani cu sanatate si bucurii!

    Din pacate, la noi, in loc sa vina primavara, vine iarna:( din nou...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Ellis !
    La multi ani si-un 8 Martie cu multa iubire si fericire !
    Si la noi e la fel vremea... brrr, m-am saturat... asta este, speram totusi sa vina caldura.

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, draga Daniela! Iti doresc o primavara frumoasa, multa dragoste si bucurii! Pupppp!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Iulia ! O primavara frumoasa sa ai si tu, cu multa iubire si fericire ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !